آلمانی ها و هلندی ها بیشترین تماشاگران عزاداری یزدی ها

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد از حضور تاکنون بیش از 200 گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم یزدی ها اطلاع داد و گفت: کشورهای آلمان و هلند سهم بیشتری از گردشگران سال جاری داشتند.

آلمانی ها و هلندی ها بیشترین تماشاگران عزاداری یزدی ها

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، لیلا سعادتخواه با اشاره به حضور بیش از 200 گردشگر خارجی در مراسم عزاداری محرم 98 یزدی ها تاکنون اظهار کرد: پیش بینی می گردد تا سرانجام مراسم عزاداری محرم در یزد، این تعداد به1200 گردشگر که رقم مشابه سال گذشته است، برسد.

وی رشد 35 درصدی حضور گردشگران خارجی در سال گذشته را یادآور شد و گفت: با توجه به این که هنوز فصل گردشگری در یزد شروع نشده، به نظر می رسد سال جاری رشد قابل توجی نسبت به سال گذشته نداشته باشیم.

سعادت خواه اضافه کرد: گردشگرانی که تاکنون در مراسم های سال جاری شرکت نموده اند، از کشور های فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، انگلیس، سویس، ترکیه، دانمارک، الجزایر، برزیل، مراکش، اسلوونی و چین بودند کشور های آلمان و هلند سهم بیشتری داشتند.

دبیر کمیته گردشگری مذهبی-معنوی استان یزد در سرانجام توضیح داد: قبل از هر برنامه ای گردشگران در کارگاه هایی با قیام امام حسین(ع)، واقعه عاشورا و هدف و چگونگی برگزاری مراسم های مذهبی یزدی ها آشنا می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 477

به "آلمانی ها و هلندی ها بیشترین تماشاگران عزاداری یزدی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمانی ها و هلندی ها بیشترین تماشاگران عزاداری یزدی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید