آمادگی همه بیمارستان ها در نوروز ، مردم مراقبت نمایند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رییس سازمان اورژانس کشور درباره نحوه فعالیت بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایام نوروز شرح داد.

آمادگی همه بیمارستان ها در نوروز ، مردم مراقبت نمایند

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند گفت: در طرح سلامت نوروز، همه بیمارستان ها اعم از دولتی، خصوصی، خیریه، نظامی کاملا آماده اند و بخش های ویژه این بیمارستان ها به صورت 100 درصد آماده اند. برنامه نوروزی را به آنها ابلاغ کردیم که بر اساس آن اقدامات شان را انجام می دهند.

وی اضافه نمود: از هر تخصصی در بیمارستان ها متخصصین حضور دارند. درمانگاه ها و داروخانه ها بر اساس برنامه های ابلاغ شده فعال هستند. خون و فرآورده های خونی را هم به اندازه کافی دپو کردیم و مسئله ای وجود ندارد.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: علاوه بر خدمات درمانی عمومی، برای بیماران مبتلا به کووید 19 هم خدمات اختصاصی نیز ارائه می گردد. از مردم خواهش می کنم به دلیل سرعت انتقال و انتشار ویروس کرونا به ویژه در ویروس جهش یافته که در کشور در حال چرخش است، پیشگیری نمایند. برای ما اثبات شده که در تجمعات، دورهمی ها و سفرها شانس ابتلا به این ویروس زیاد است. مردم مراقبت نمایند تا سال خوبی را برای همه مردم داشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1730

به "آمادگی همه بیمارستان ها در نوروز ، مردم مراقبت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی همه بیمارستان ها در نوروز ، مردم مراقبت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید