ال جی از تجارت گوشی های هوشمند خارج می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا) - شرکت ال جی از تجارت گوشی های پر سود هوشمند خارج و شرکت اپل چهار گوشی LG را به برنامه تجاری خود اضافه می نماید.

ال جی از تجارت گوشی های هوشمند خارج می گردد

به گزارش خبرنگاران، در ماه آوریل، شرکت ال جی اظهار داشت که در 31 ژوئیه از تجارت گوشی همراه خارج می گردد اگرچه اپل در زمینه تخلیه واحد های سری 12 آیفون به هیچ وجه به هیچ کمکی احتیاج ندارد اما سعی خواهد نمود دارندگان تلفن های ال جی را وادار به استفاده از آیفون یا سایر محصولات اپل کند.

اپل چهار مدل گوشی هوشمند ال جی را به صفحه تجارت آیفون اضافه نموده است. چهار مدل اضافه شده شامل LG V60 ThinQ 5G سال 2020 است که به یک خرید کارت هدیه با قیمت حداکثر 180 دلار در یک معامله به خریداران آیفون می دهد. LG V50 ThinQ 5G مدل 2019 با یک کارت هدیه با ارزش 125 دلار قابل معامله است.

امکان به سرانجام رسیدن گوشی های ال جی

برای آغاز فرایند تجارت، به وب سایت تجارت اپل مراجعه نموده و از بین گزینه های دستگاه در پایین صفحه، روی نماد تلفن هوشمند کلیک کنید. سپس فهرستی از تولیدکنندگان تلفن را مشاهده خواهید کرد. این ها شامل گوشی های ساخته شده به وسیله اپل، بلک بری، گوگل، HTC، هواوی، ال جی، نوکیا و oppo هستند. مارک هایی نظیر OnePlus، Samsung، Sony، vivo، Xiaomi و سایر برندها.

وقتی اپل گوشی مورد معامله را دریافت کرد، معین خواهد نمود که آیا شرایط آن با آنچه مالک ادعا نموده مطابقت دارد یا خیر. در این صورت، اپل کارت هدیه را به وسیله ایمیل برای مصرف کننده ارسال می نماید و می توان از آن برای خرید هر محصول اپل استفاده کرد. به جای ارسال ارزش تقریبی تجارت برای تلفن، هر مدلی که در سایت یافت نگردد به وسیله اپل قابل بازیافت است.

ال جی پس از آنکه نتوانست مقدماتی در برابر تولیدکنندگان برتر اندروید مانند سامسونگ به دست آورد، تصمیم به بستن تجارت گوشی های هوشمند خود گرفت. ال جی سال گذشته 10 ٪ از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده و 2 ٪ از بازار جهانی در سال 2020 را در اختیار داشت. این شرکت در سال گذشته فقط 23 میلیون گوشی در مقایسه با 256 میلیون دستگاهی که رهبر سامسونگ در سال 2020 حمل نموده بود، تحویل داده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1883

به "ال جی از تجارت گوشی های هوشمند خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی از تجارت گوشی های هوشمند خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید