انتشار کتابی از مستند فعالیت های رسانه ای استان یزد در زمینه کرونا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران از یزد، مجید جوادیان زاده صبح پنجشنبه 19 تیر در ملاقات با هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد گفت: امروز همه ما باید درک لازم را نسبت به رسانه های فضای مجازی مدرن داشته باشیم زیرا حوزه نفوذ گسترده پیدا نموده اند.

انتشار کتابی از مستند فعالیت های رسانه ای استان یزد در زمینه کرونا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اعلام کرد: اخلاق رسانه ای محیط کنونی رسانه ها متفاوت شده است زیرا اخلاق یک مفهوم درونی و ضرورت انسانی است و نظارت دیگری وجود ندارد و خبرنگاران باید خود به ضرورت و تقوایی درونی برسند و مرزهای اخلاقی و انسانی را رعایت نمایند.

جوادیان زاده اعلام کرد: بعضی از امور فرهنگی یاری رسانه ها را می طلبد که نمونه آن پایتخت کتاب ایران بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اعلام کرد: گزارش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می دهد که استان یزد در بیشتر شاخص های کتاب و کتابخوانی مانند باشگاه های کتابخوانی، میزان فروش کتاب، طرح های فروش کتاب در صف اولین استان ها برای استانداردهای کتاب و کتابخوانی است که محقق کنیم.

جوادیان زاده گفت: بسیاری از کالاهای ما فراوریات فرهنگی و هنری هستند که می توانیم فراوریات بومی را در این زمینه افزایش دهیم زیرا فراوری کالای فرهنگی هم باعث ایجاد اشتغال و هم تثبیت هویت می گردد.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی نیز اعلام کرد: اگر رسانه ها بتوانند انسان شناسی مالی یزدی ها را نشان دهند بهترین مدل ایده آل اقتصاد مقاومتی ارائه شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1293

به "انتشار کتابی از مستند فعالیت های رسانه ای استان یزد در زمینه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتابی از مستند فعالیت های رسانه ای استان یزد در زمینه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید