انهدام باند فروش نوزادان در پایتخت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با اشراف اطلاعاتی و رصد مأموران پلیس فتا باند فروش نوزادان در فضای مجازی شناسایی و منهدم شد.

انهدام باند فروش نوزادان در پایتخت

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، باند فروش نوزادان با تلاش مأموران پلیس فتا پایتخت شناسایی و منهدم شدند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در تشریح جزئیات این عملیات گفت:پلیس فتا تهران بزرگ در حین رصد فضای مجازی به صفحاتی برمی خورد که آگهی های خرید و فروش نوزاد را منتشر و تبلیغ کرده بودند.

رئیس پلیس پایتخت شرح داد: با اشراف اطلاعاتی و ایجاد طعمه طی عملیاتی منسجم ماموران پلیس فتا توانستند به عوامل اصلی این کانال دست یابند.

سردار رحیمی ادامه داد: در مرحله اول سه نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند که سه نوزاد را در فضای

مجازی به فروش رسانده بودند.

فرمانده انتظامی پایتخت شرح داد: دو نوزاد که به مبالغی حدود 40 الی 50 میلیون توسط این افراد به فروش رفته بودند شناسایی شده و یک نوزاد دیگر هنوز پیدا نشده است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: بسیاری از شهروندان طی تماس با از مشاهده این آگهی ها ابراز نگرانی کرده و خواستار ورود پلیس به این موضوع بودند.

سردار رحیمی گفت: فردی که دستگیر شده است سابقه دار نبوده و تلاش برای دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

سردار رحیمی بیان داشت: فرد مذکور 10 الی 15 صفحه در فضای مجازی داشته که تمامی این صفحات حقیقی بوده و از این طریق اقدام به فروش نوزادان می کرده است.

وی گفت:این فرد مدعی بود که خانواده های خریدار می توانند شناسنامه گرفته و مسئله ای وجود ندارد اما این کار غیرقانونی است و به هیچ عنوان نه این فرد و نه فرد دیگری نمی تواند برای نوزادی که به این صورت خرید و فروش می شود شناسنامه بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1262

به "انهدام باند فروش نوزادان در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند فروش نوزادان در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید