ایرانیان مقیم چین وارد کشور شدند ، چند روز قرنطینه می شوند؟

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، جمعی از ایرانیان و از جمله دانشجویان ایرانی مقیم چین بامداد امروز چهارشنبه با پروازی اختصاصی که روز گذشته از ایران به همین منظور اعزام شده بود، وارد کشور شدند.

ایرانیان مقیم چین وارد کشور شدند ، چند روز قرنطینه می شوند؟

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام ورود ایرانیان مقیم چین به کشور در بامداد امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه، گفت: این افراد پس از ورود به فرودگاه به منظور آنالیز های اولیه به مکانی که از قبل در نظر گرفته شده بود، منتقل شدند و آنالیز ها اکنون توسط متخصصان مربوطه در جریان است.

وی اضافه نمود: پس از انجام آنالیز های اولیه، افراد به محل قرنطینه که از پیش مشخص شده است، اعزام می شوند و برای اطمینان از سلامت شان 14 روز تحت مراقبت های خاص بهداشتی قرار خواهند داشت.

بامداد روز گذشته (سه شنبه 15 بهمن) پروازی اختصاصی با تجهیزات قرنطینه و گروهی از متخصصان به منظور انتقال 80 نفر از ایرانیان مقیم چین به کشورمان راهی ووهان چین شد که ویروس کرونا از آنجا شیوع پیدا کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 860

به "ایرانیان مقیم چین وارد کشور شدند ، چند روز قرنطینه می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانیان مقیم چین وارد کشور شدند ، چند روز قرنطینه می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید