بازدید بازیکنان یونایتد از بیمارستان بچه ها در آستانه کریسمس

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بازیکنان منچستریونایتد در آستانه کریسمس به یک بیمارستان بچه ها سر زدند و هدایایی را تقدیم بچه ها کردند.

بازدید بازیکنان یونایتد از بیمارستان بچه ها در آستانه کریسمس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، با نزدیک شدن به آغاز سال نو میلادی، بازیکنان تیم های لیگ برتری طبق سنت هر ساله به بیمارستان ها و مراکز نگهداری خردسالان و بچه ها سر می زنند و با اهدای هدایایی، لبخند شادی را روی لب های این بچه ها می آورند.

امسال نیز بازیکنان منچستریونایتد در حالی این اقدام را انجام دادند که پل پوگبا بازیکن مصدوم یونایتد که سه ماه اخیر بازی نکرده است نیز این تیم را همراهی کرد. پوگبا در بازی با آرسنال در اوایل فصل جاری مصدوم شد و مدت هاست نتوانسته تیمش را همراهی کند.

او در بازی این هفته برابر آلکمار در لیگ اروپا نیز نمی تواند بازی کند ولی بازگشت او به میادین نزدیک است و می تواند تیمش را در هفته های آینده همراهی کند.

در این سفر خیرخواهانه بازیکنان یونایتد با خرید هدیه هایی برای بچه ها بستری شده در بیمارستانی در شهر منچستر، از بخش های مختلف این بیمارستان دیدن کردند و بلافاصله به هتل برگشتند تا خودشان را برای بازی پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا برابر آلکمار آماده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 823

به "بازدید بازیکنان یونایتد از بیمارستان بچه ها در آستانه کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بازیکنان یونایتد از بیمارستان بچه ها در آستانه کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید