بانک اطلاعاتی هنرمندان فعال گیلان تهیه می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، برنامه ریزی های لازم با همکاری معاونت صنایع دستی استان برای تهیه بانک اطلاعاتی هنرمندان فعال و کارگاه های صنایع دستی به منظور استفاده از تسهیلات ارزان قیمت بنیاد برکت انجام شد.

بانک اطلاعاتی هنرمندان فعال گیلان تهیه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، روز پنجشنبه 23 مردادماه 99، رضا حسن پور معاون سرمایه گذاری اداره کل استان از برگزاری چهارمین جلسه آنالیز طرح های پیشنهادی به بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به ریاست معاون هماهنگی امور مالی استانداری اطلاع داد و گفت: در این جلسه، 17 طرح پیشنهادی از سوی این اداره کل مورد آنالیز نهاده شد و با حمایت های اجرا شده مقرر شد، پس از بازبینی طرح های پیشنهادی و آنالیز نهایی به استانداری و اداره کل اقتصاد و دارایی استان معرفی شوند.

او با تأکید بر استفاده از ظرفیت های حمایتی بنیاد برکت اضافه کرد: برگزاری جلسات بنیاد برکت همیشه مورد تأیید وزارتخانه بوده و بهره مندی از ظرفیت های این بنیاد می تواند اثربخشی محسوسی را در حمایت و توسعه بخشی گردشگری و صنایع دستی به همراه داشته باشد.

حسن پور توضیح داد که اداره کل استان برای حل مسائل به وجود آمده در کسب و کارهای صنایع دستی به دلیل بحران بیماری کرونا و لزوم حمایت از این فعالان برای رونق فراوری و بهبود شرایط مالی تأکید دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1349

به "بانک اطلاعاتی هنرمندان فعال گیلان تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک اطلاعاتی هنرمندان فعال گیلان تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید