بایدن: ترامپ نظام سیاسی آمریکا را تضعیف می نماید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جو بایدن معاون سابق ریاست جمهوری آمریکا و اصلی ترین نامزد دموکرات انتخابات 2020، در نخستین گردهمایی انتخاباتی خود، دونالد ترامپ را به تضعیف عامدانه نظام سیاسی این کشور متهم کرد.

بایدن: ترامپ نظام سیاسی آمریکا را تضعیف می نماید

وی در این باره گفت: نظام سیاسی شکست خورده آمریکا از سوی رئیس جمهورمان -دونالد ترامپ- در حال تضعیف است تا به این ترتیب، به تداوم سوءاستفاده از قدرت ادامه دهد.

لازم به ذکر است بایدن هفته گذشته به حدس ها در مورد حضور در دور آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پایان داد و خود را نامزد رقابت برای احراز این پُست بیان کرد.

تا این جای امر، وی بر احیای حقوق طبقه متوسط جامعه آمریکا، حذف معافیت های مالیاتی قشر ثروتمند، تشویق به ادامه تحصیل در سطوح عالی و همچنین اصلاح نظام مالیاتی در راستای تأمین هزینه های درمانی و آموزشی تاکید نموده است.

این در حالی است که ترامپ به دلیل خلق و خوی نسبتاً منفعل بایدن، وی را خواب آلود توصیف کرد و در تازه ترین توئیت خود درباره وی گفت: رسانه ها (اخبار جعلی)، برای جو بایدن خواب آلود سخت تبلیغ می نمایند. خنده دار است. من به خاطر بایدن و اوباما اینجا هستم. آنها کاری نکردند و حالا شما ترامپ را دارید، کسی که کارها را تمام می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 333

به "بایدن: ترامپ نظام سیاسی آمریکا را تضعیف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: ترامپ نظام سیاسی آمریکا را تضعیف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید