با تعدادی از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان آشنا شویم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، یکی از دلایل اصلی سفر به بلغارستان، سواحل زیبایش است. سواحل شرقی کشور دارای محبوبیت خاصی بین گردشگران بوده و ارزش دیدن را دارند. بلغارستان یکی از بهترین و ارزان ترین مقاصد گردشگری اروپایی بوده که اغلب نادیده گرفته می گردد. با ما در مقاله بهترین هتل های ساحلی بلغارستان همراه شوید تا شما را با تعدادی از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین هتل های ساحلی بلغارستان برایتان جالب خواهد بود.

با تعدادی از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان آشنا شویم

فهرست مطالب

هتل ساحلی رویال بارسلوهتل و کلاب ساحلی اوریکاهتل ریو هلیوس پارادایسهتل رمانس اسپاهتل ساحلی برگاسهتل هریزانتماهتل بومرنگاقامتگاه ساحلی مجستیکهتل عظیم ملیا هرمیتاژ

هتل ساحلی رویال بارسلو

این هتل ساحلی هواداران بسیاری در بین تجار و گردشگران دارد. این هتل دارای اتاقهای مدرن مبله و عظیم، اتاقهای لوکس با منظره رو به دریا و همچنین سوئیت ها و اتاقهای عظیم و مجهزتر برای اقامتهای طولانی تر است. این مورد از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان دارای مرکز اسپا مجهز به اتاق ماساژ، سونای بخار، سونای خشک و حمام ترکی به مساحت 1200 متر بوده و از فرودگاه برگاس 29 کیلومتر فاصله دارد.

هتل و کلاب ساحلی اوریکا

اوریکا یکی دیگر از معروف ترین هتل های ساحلی بلغارستان بوده که در قسمت شمالی به مساحت تقریبی 56000 متر نهاده شد. این هتل دارای 633 اتاق و آپارتمان با مناظر روبه دریا، پارک و استخر بوده و 5 رستوران و 5 بار دارد که غذاهای سنتی بلغاری و مخصوص اروپایی را سرو می نمایند. سرگرمی و بازی هایی که در این هتل می توان به آنها مشغول شد، عبارتند از بازی دارت، والیبال در آب و.....

هتل ریو هلیوس پارادایس

گردشگرانی که بدنبال سرگرمی های متنوع و ریلکس کردن هستند، بدون شک این هتل انتخاب بسیار مناسبی برایشان است. این هتل در سواحل دریای سیاه واقع شده و از جمله خدماتش میتوان به سرو غذا در رستورانهای درجه یک، اجرای موزیک زنده و برگزاری رویدادهای خانوادگی و محبت آمیز اشاره نمود. این هتل دارای 597 اتاق بوده و میان وعده و نوشیدنی بصورت 24 ساعت در آن سرو می گردد. همچنین، این هتل دارای مرکز سلامتی و اسپا شامل سونای بخار و انواع خدمات ماساژ درمانی است.

هتل رمانس اسپا

این هتل بدلیل دارا بودن چشمه آب معدنی در بین علاقمندان به سلامت و تناسب اندام بسیار شناخته شده است. در فاصله 8 کیلومتری وارنا و در فاصله اندکی از ساحل نهاده شده و دارای 47 اتاق دو نفره، 5 اتاق تکنفره و آپارتمانهایی برای اجاره است.

هتل ساحلی برگاس

هتل برگاس یکی دیگر از اقامتگاه های ساحلی رده بالا و مقرون بصرفه بوده که دارای اتاقهای تکنفره، دو نفره و آپارتمانهایی برای اجاره است. این ساختمان 19 طبقه در سال 2009 بازسازی شد و دارای 250 اتاق و شش سوئیت برای میهمانان است. این هتل در 30 کیلومتری شمال برگاس و درست بر روی ساحل واقع شد.

هتل هریزانتما

برای گردشگرانی که می خواهند شانس خود را امتحان نمایند، این هتل به همراه کلاب مشهورش در بخش شرقی ساحل آفتابی انتخاب بسیار مناسبی است. این هتل دارای اتاقهای دونفره، آپارتمانهای خانوادگی و آپارتمانهای لوکس برای اجاره به میهمانان است. فاصله هتل تا ساحل حدود 5 دقیقه بوده و دارای یک رستوران اصلی و چند رستوران دیگر است که غذاهای بسیار عالی در وعده های صبحانه، ناهار، شام را سرو می نمایند.

هتل بومرنگ

این مورد از بهترین هتل های ساحلی بلغارستان در امتداد دریای سیاه و در ساحل آفتابی نهاده شده و دارای اتاقهای تکنفره، دونفره و سه نفره و همچنین آپارتمانهایی برای اجاره است.

اقامتگاه ساحلی مجستیک

اقامتگاه مجستیک یک هتل 4 ستاره بوده که دارای 339 اتاق دونفره، 50 استودیو و 15 آپارتمان است. این هتل یک مکان مناسب برای برگزاری جلسات و کنفرانسهای مهم بوده و ظرفیت بیش از 400 نفر را دارد.4 رستوران و 5 بار در این هتل وجود دارند که انواع غذاهای بلغاری، اروپایی و مدیترانه ای را برای میهمانان سرو می نمایند. همچنین، این هتل دارای محوطه بازی بچه ها است.

هتل عظیم ملیا هرمیتاژ

اگر شما قصد اقامت در محدوده گلدن سند بلغارستان را دارید، این هتل انتخاب مناسبی برای شماست؛ یک هتل لوکس که در دامنه تپه ای زیبا واقع شده است؛ 727 اتاق در 9 طبقه که همگی دارای بالکن با نمایی رو به پارک، استخر و دریا هستند. تمامی خدمات برای میهمانان بصورت رایگان ارائه شده و کلابی مخصوص خانواده های بچه دار نیز وجود دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1490

به "با تعدادی از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان آشنا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از مشهورترین هتل های ساحلی بلغارستان آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید