بستری 67 و فوت 9 بیمار کرونایی در استان اردبیل

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 67 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و 9 بیمار جان خود را از دست داده است.

بستری 67 و فوت 9 بیمار کرونایی در استان اردبیل

شهرام حبیب زاده 15 آذر در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: از 67 بیمار بستری شده جدید، 40 نفر از اردبیل، 6 نفر از مشگین شهر، 11 نفر از پارس آباد، 5 نفر از گرمی، 3 نفر از خلخال و 2 نفر از بیله سوار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین 62 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب زاده با بیان اینکه سه شهرستان اردبیل در شرایط قرمز واقع شده است، اعلام نمود: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 472 نفر است که از این تعداد 77 بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

به گفته وی هم اکنون شرایط شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد همچنان قرمز بوده و شهرستان های خلخال، بیله سوار و گرمی در شرایط هشدار (نارنجی) قرار دارند و سایر شهرستان های استان اردبیل نیز در شرایط زرد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل افزود: با توجه به افزایش شدید تعداد بستری ها طی روزهای اخیر، از عموم هم استانی ها درخواست می کنیم تا رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1536

به "بستری 67 و فوت 9 بیمار کرونایی در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 67 و فوت 9 بیمار کرونایی در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید