بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام ؛ شهر گل ها و آبراهه ها

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، قطعا بناهای تاریخی، آبراه های زیبا و جاذبه های طبیعی و بی نظیر آمستردام، هر گردشگری را ترغیب می نماید تا حداقل برای یک بار هم که شده به این شهر پر از گل و زیبایی سفر کند. از آنجایی که آمستردام با حجم وسیعی از گردشگران روبرو است، هتل های فراوانی را به منظور اقامت مسافران در اختیار آن ها قرار می دهد. فرقی نمی نماید که با چه هدفی به آمستردام سفر می کنید. چه سفری رمانتیک به این شهر دارید، چه سفری تجاری یا هر نوع سفر دیگری که مد نظر شماست، قبل از هر چیز باید به فکر رزرو هتلی مناسب در این شهر باشید تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید. آمستردام با داشتن هتل های فراوان و با کیفیت این انتخاب را برای شما راحت تر نموده است. اما اگر هنوز در انتخاب هتل مورد نظر خود در این شهر مردد هستید، خبرنگاران با معرفی بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام به شما در این امر یاری خواهد نمود. پس با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام ؛ شهر گل ها و آبراهه ها

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید.

برای رزرو هتل های آمستردام کافی است که بر روی نام آن ها کلیلک کنید.

1. هتل پارک مانسیون سنتر آمستردام(Park Mansion Centre)

هتل پارک مانسیون سنتر، آپارتمانی لوکس با دکوراسیونی فاخر و مشرف بر فوندل پارک یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام به شمار می رود. این هتل مجهز به وای فای رایگان است و فاصله آن از لیدزپلین 5 دقیقه پیاده روی است. نوشیدنی ها و غذاهای آشپزخانه این هتل رایگان هستند.

هتل پارک مانسیون اتاق نشیمنی بزرگ با یک چلچراغ ، شومینه و زمینی پارکت دارد. اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت، و همچنین دی وی دی پلیر و بالکنی فرانسوی با نمایی به پارک هستند.

هر اتاق آشپزخانه ای کوچک دارد که مجهز به یک سینک ظرفشویی، اجاقی کوچک و یک مایکروویو است. همچنین یک دستگاه آب جوش کن لحظه ای و قهوه ساز در آن به چشم می خورد.

فاصله موزه ملی آمستردام و موزه ون گوگ تا این هتل تنها 5 دقیقه پیاده روی است. همچنین خیابان خرید P.C. Hooftstraat فقط 200 متر با این هتل فاصله دارد.

هتل پارک مانسیون، هتل محبوب مهمانان و گردشگران در شهر آمستردام است. همچنین منطقه ای که هتل مانسیون در آن واقع شده است، با داشتن مغازه هایی که در آن های برندهای محبوبی چون اپل، کارتییر، تیفانی، هرمس و رالف لورن به فروش می رسند، مکانی فوق العاده برای خرید محسوب می گردد.

همچنین این هتل با داشتن یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی، باعث رضایت مشتریان خود شده است.

موقعیت جفرافیایی این هتل بسیار موردپسند زوج های جوان است و توانسته امتیاز 10 را در میان زوج های جوان کسب کند.

همچنین هزینه اقامت در این هتل با وجود خدمات بسیار عالی که ارائه می دهد، بسیار پایین است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ، وای فای رایگان، ورود آزاد حیوانات، رستوران، خدمات اتاق و بار اشاره نمود.

امتیاز: 10

آدرس:Vossiusstraat 15, 1071 AC Amsterdam, Netherlands

2. هتل توانی سون آمستردام(Hotel TwentySeven)

درست در مرکز شهر و مشرف بر کاخ سلطنتی، بنای یادبود ملی در میدان دام و کانال راکین، می توانید هتل توانتی سون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام را پیدا کنید. این هتل 5 ستاره که به تازگی افتتاح شده است، 16 سوئیت شخصی دارد که دکوراسیون هر کدام به صورت متفاوتی چیده شده است و سرویس غذای خوبی دارند.

تمامی سوئیت ها نمایی اختصاصی دارند و با پارچه ها و وسایل صنایع دستی مثل زمین هایی با چوب بلوط، فرش ها و مبل های ابریشمی، تزئین شده اند. هر سوئیت خاص، جزئیات منحصر به فرد خاص خود را دارد، و مجهز به سیستم تهویه هوا، روشنایی محیط، قهوه ساز و تلویزیون مسطح است و هر اتاق با آثار هنری از گالری کبری تزئین شده است. حمام های مدرن و مرمرین این هتل یک حمام بخار و یک حمام حباب دارند. به علاوه تمامی درب ها و پنجره های این هتل عایق صدا هستند، و تمامی سوئیت ها یک یخچال لوکس دارند.

همچنین غذاهای عالی رستوران این هتل توسط آشپز مشهور Tim Golsteijn طبخ می شوند. و یک اتاق خدمات 24 ساعته در خدمت مهمانان این هتل است.

فاصله کاخ سلطنتی از هتل توانی سون آمستردام یک دقیقه پیاده روی و نزدیک ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه شیپخول آمستردام است که 11 کیلومتر با آن فاصله دارد.

مرکز شهر آمستردام انتخابی فوق العاده برای مسافرانی است که علاقه مند به زندگی شبانه، معماری و پیاده روی هستند. طبق نظرسنجی ها این بخش از آمستردام بسیار در میان گردشگران محبوب است و همچنین مکانی فوق العاده برای خرید اجناس برند است.

امتیاز زوج های جوان به هتل توانی سون آمستردام 9.8 است، و هزینه اقامت در این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب است.

از دیگر خدمات این هتل می توان به پارکینگ، وای فای رایگان، رستوران، اجازه ورود حیوانات به هتل و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

امتیاز: 9.7

آدرس:Dam 27, 1012 JS Amsterdam, Netherlands

3. هتل سون وان سون آمستردام(Hotel Seven one Seven)

هتل سون وان سون آمستردام یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام در ساختمانی تاریخی در کنار آبراهه های آمستردام و در قلب این شهر واقع شده است. تمامی اتاق های این هتل مجهز به یک تلویزیون، دی وی دی پلیر و تجهیزات نصب صوتی هستند. سوئیت های ویژه این هتل یک تلویزیون صفحه تخت HD همراه با بولوتوث دارند. همچنین تمامی اتاق های این هتل مجهز به قهوه ساز و چای ساز هستند.

مهمانان هتل سون وان سون می توانند صبحانه خود را در اتاق Strawinsky یا اتاق خودشان صرف نمایند. همچنین در طول فصل تابستان می توانند صبحانه خود را در پاسیوی هتل میل نمایند. کتابخانه و پاسیوی این هتل برای سیگار کشیدن اختصاص داده شده اند. در طول اقامت خود در هتل سون وان سون می توانید خدمات اسپا را رزرو کنید و در اتاق خود از خدمات آن بهره مند شوید.

فاصله موزه ملی آمستردام و موزه ون گوگ از هتل سون وان سون 10 دقیقه است. رستوران های متنوع اطراف هتل را احاطه نموده اند و به وسیله تراموا می توانید دسترسی آسانی به ایستگاه مرکزی آمستردام داشته باشید.

این هتل در مرکز شهر آمستردام واقع شده است و این منطقه مکان محبوبی برای مسافران است. این هتل یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی را در آمستردام دارد. و امتیاز آن در میان زوج های جوان 9.7 است. همچنین هزینه اقامت در این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته، و باغ اشاره نمود.

امتیاز: 9.4

آدرس: Prinsengracht 717, 1017 JW Amsterdam, Netherlands

4. هتل پیلوز آنا وان دن واندل آمستردام(Pillows Anna van den Vondel Amsterdam)

هتل پیلوز آنا وان دن واندل آمستردام، این اقامتگاه قرن نوزدهمی که به طور کامل بازسازی شده است در ژانویه 2017 بازگشایی شد. این هتل زیبا در نزدیکی فوندل پارک واقع شده است و باغی اختصاصی دارد که آن را به یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام تبدیل می نماید.

31 اتاق و سوئیت این هتل پنجره هایی بزرگ با نمایی زیبا به شهر و باغ دارند. همچنین تخت خواب های اتاق ها به اندازه کافی بزرگ هستند و هر اتاق مجهز به یک قهوه ساز، یک تلویزیون هوشمند HD و یک سیستم بی سیم صوتی است. بعضی از اتاق های هتل نیز تراس اختصاصی و بالکنی فرانسوی دارند.

در آشپزخانه داخلی این هتل، آشپز از دوشنبه تا پنج شنبه برای مهمانان هتل شام تدارک می بیند. منوی روزانه رستوران این هتل از مواد و ترکیبات محلی استفاده می نماید.

فاصله این هتل از موزه ون گوگ 800 متر و از موزه ملی آمستردام 1300 متر است. همچنین فوندل پارک در کنار هتل واقع شده است. نزدیک ترین فرودگاه به هتل پیلوز، فرودگاه شیپخول آمستردام با فاصله 9 کیلومتر است. همچنین دسترسی به این هتل با وسایل نقلیه عمومی بسیار آسان است.

منطقه Oud-West یعنی جایی که هتل پیلوز در آن واقع شده، انتخابی فوق العاده برای گردشگرانی است که علاقه مند به موزه ها، فرهنگ و پیاده روی هستند.

امتیاز زوج های جوان به این هتل 9.2 است. و هزینه های اقامت در این هتل با توجه به خدماتی که ارائه می نماید بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، رستوران، اتاق خدمات، پذیرش 24 ساعته، تراس و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.4

آدرس:Anna van Den Vondelstraat 6, 1054 GZ Amsterdam, Netherlands

5. لاکچری سوئیتز آمستردام(Luxury Suites Amsterdam)

هتل لاکچری سوئیتز آمستردام در منطقه آبراهه های آمستردام واقع شده و فقط سوئیت هایی 5 ستاره با حمام هایی 10 تا 20 متری دارد و یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام محسوب می گردد. مهمانان می توانند از بار هتل، پذیرش 24 ساعته، و وای فای پرسرعت رایگان این هتل لذت ببرند. همچنین یک ترانسفر فرودگاهی یک طرفه از هتل به فرودگاه با راننده اختصاصی در خدمت مهمانان هتل است.

اندازه سوئیت های هتل لاکچری 50 تا 90 متر است. و تمامی سوئیت ها مجهز به آشپزخانه، و تخت خواب های بزرگ هستند. مهمانان هتل می توانند بعد از یک روز شلوغ در اتاق نشیمنی بزرگ با 1 یا 2 تلویزیون صفحه تخت بزرگ با کانال های بین المللی و همچنین اینترنت لم بدهند و به استراحت بپردازند. همچنین تمامی سوئیت ها مجهز به قهوه ساز و چای ساز هستند و در حمام و توالا آن حوله و دمپایی شخصی وجود دارد.

پارکینگ این هتل خارج از آن واقع شده است و فاصله آن با هتل 2 دقیقه است.

مرکز خرید خیابان ناین آمستردام با مغازه های لوکس خود تنها 1.5 کیلومتر از آمستردام فاصله دارد. همچنین فاصله کاخ سلطنتی از این هتل 700 متر است در حالیکه فاصله موزه Rembrandt House از آن 3 دقیقه پیاده روی است. فرودگاه شیپخول آمستردام، نزدیک ترین فرودگاه به هتل لاکچری سوئیتز آمستردام است که فاصله آن از این هتل 12 کیلومتر است، و به راحتی با تاکسی و یا وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است. فاصله ایستگاه مرکزی تراموا از این هتل 1 ایستگاه است.

مرکز شهر آمستردام بسیار مناسب کسانی است که به دنبال زندگی و تفریحات شبانه، معماری و پیاده روی هستند.

هتل لاکچری سوئیتز آمستردام توانسته است امتیاز 9.3 را در میان زوج های جوان کسب کند. و هزینه های اقامت در آن نیز بسیار مناسب است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به پارکینگ، وای فای رایگان، اتاق های خانوادگی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز تناسب اندام و بار اشاره نمود.

امتیاز: 9.3

آدرس:Oudeschans 75, 1011 KW Amsterdam, Netherlands

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 362

به "بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام ؛ شهر گل ها و آبراهه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام ؛ شهر گل ها و آبراهه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید