تاکسی خودران در شانگهای آزمایش می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت،تاکسی های خودران در خارج از آمریکا به سرعت در حال رشد هستند. شرکت تاکسی اینترنتیDidi Chuxing در چین برنامه های خود را برای آزمایش سرویس ربوتاکسی در منطقه جیادینگ شانگهای اعلام نموده است.

تاکسی خودران در شانگهای آزمایش می گردد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

در این برنامه آزمایشی فقط 30 خودرو با سطح 4 خودرانی شرکت می نمایند. در این سطح خودرو به طور کامل خودران است و در مناطق و شرایط خاص تردد می نماید.

در طرح این شرکت ترکیبی از خودروهایی استفاده می گردد که بعضی از آنها بدون راننده هستند و در بعضی دیگر راننده ای پشت فرمان نشسته است. هدف از این اقدام تردد خودروها در شرایط پیچیده ترافیکی و جاده ای شهری است. هنوز هیچ زمان دقیقی برای عرضه خدمت ربوتاکسی ها اعلام نشده اما به نظر می رسد شهرداری در 28 آگوست اجازه آزمایش خودروها را داده است. بنابراین احتمالا فقط خودورها باید از لحاظ فنی آماده شوند.

این در حالی است که شرکت Didi برای اجرای این آزمایش تحت فشار است. شرکتبایدو از هم اکنون مشغول آزمایش سرویس تاکسی های خودران در شهرهای چانگشا و پونیا است. همچنین تصمیم دارد سرویس خود را در منطقه ای از شهر گوانجو نیز آزمایش کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 482

به "تاکسی خودران در شانگهای آزمایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی خودران در شانگهای آزمایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید