تحریم های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا جنایت علیه بشریت است

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، نمیانده ونزوئلا در سازمان ملل در پیامی توییتری کوشش آمریکا برای آسیب زدن به اقتصاد ایران و ونزوئلا را به وسیله اعمال تحریم های مالی محکوم کرد و آن را جنایتی علیه بشریت دانست.

تحریم های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا جنایت علیه بشریت است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، ساموئل مونکادا در پیغامی توییتری در محکومیت تحریم های آمریکا علیه ایران نوشت: در بحبوحه یک بیماری همه گیر جهانی، دو تن از پیروان ترامپ به راهبرد بی مانندشان برای تخریب اقتصاد ایران - ونزوئلا می بالند. این برنامه ای سیستماتیک برای مورد هدف قرار دادن جان میلیون ها نفر به وسیله تروریسم مالی است. آن ها به جنایتشان علیه بشریت اعتراف می نمایند.

مونکادا در پیغام توییتری دیگری اظهار کرد: جامعه ستیزان در خدمت ترامپ می دانند که موجب فرو ریختن اقتصاد(کشورها) می شوند. این اقدام جنایتی علیه بشریت است.

مونکادا علاوه بر این ویدیوهایی از سخنرانی های برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و همچنین الیوت انگل نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا در اندیشکده هادسون را درباره اعمال تحریم ها بر ایران و ونزوئلا منتشر نموده و از اظهارات آنان انتقاد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1306

به "تحریم های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا جنایت علیه بشریت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا جنایت علیه بشریت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید