تحویل چهارمین محموله یاری های اتاق شهرکرد به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، چهارمین محموله تجهیزات پزشکی موردنیاز برای مقابله با ویروس کرونا شامل دستکش لاتکس و ترمومتر که به همت اتاق شهرکرد تأمین شده است به مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری تحویل داده شد.

تحویل چهارمین محموله یاری های اتاق شهرکرد به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد با اشاره به تحویل تجهیزات موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا گفت: تا به امروز 4 محموله به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است.

آیت اله احمدی، با اشاره به راه اندازی پویش نفس برای مشارکت فعالان مالی در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و مشخص پویش نفس، فعالان مالی با همکاری اتاق بازرگانی فعالیت های خود را در مشارکت با جبهه سلامت شروع کردند.

او با بیان اینکه مقداری از تجهیزات و امکانات موردنیاز کادر درمانی و پرستاری استان از سوی اتاق بازرگانی و فعالان مالی تأمین می گردد، گفت: در این راستا محموله های مختلف وارداتی و خرید داخلی تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

رئیس اتاق شهرکرد ارزش محموله چهارم در تأمین نیازمندی های کادر درمانی و پرستاری در راستای مقابله با ویروس کرونا را یک میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: این محموله شامل ترمومتر و دستکش معاینه است.

احمدی تأکید کرد: اتاق شهرکرد تا شکست کامل ویروس کرونا در کنار کادر درمانی و جبهه سلامت واقع شده است و نیازمندی های آنان را تأمین می نماید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1160

به "تحویل چهارمین محموله یاری های اتاق شهرکرد به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل چهارمین محموله یاری های اتاق شهرکرد به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید