تشریح دلایل انصراف کشت پور از کاندیداتوری شهرداری تهران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رسول کشت پور با اشاره به انصراف خود از کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: من به عنوان جانباز تا 35 سال می توانستم به کشور خدمت کنم. سابقه کاری ام 31 سال و نیم است و می توانستم تا 3.5 سال دیگر کار کنم و حکم بازگشت به کار موقت نیز اخذ نموده بودم اما ممکن بود در آینده مشکلاتی ایجاد گردد و تصمیم شورا را دچار خدشه کند بنابراین انصراف دادم.

تشریح دلایل انصراف کشت پور از کاندیداتوری شهرداری تهران

به گزارش خبرنگاران،وی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح 21 پروژه در منطقه 2 در پاسخ به سوالی در مورد دلایل انصراف از کاندیداتوری پست شهرداری تهران گفت: من داوطلب نبوده ام و اعضای شورا به من لطف داشتند و من از نگاه به درون بدنه مدیریتی اعضای شورای شهر تشکر می کنم و در راستای احترام به آنها برنامه های خود را آماده کردم.

وی با بیان اینکه من به عنوان جانباز تا 35 سال می توانستم به کشور خدمت کنم، اظهارکرد: سابقه کاری من 31 سال و نیم است و می توانستم تا 3.5 سال دیگر کار کنم و حکم بازگشت به کار موقت نیز اخذ نموده بودم اما دیدم که خدای ننموده ممکن است در آینده مشکلاتی ایجاد گردد و تصمیم شورا را دچار خدشه کند و بر همین اساس داوطلبانه انصراف دادم تا اعضای شورا بتوانند تصمیم بهتری اخذ نمایند.

شهردار منطقه 2 با بیان اینکه امروز موفق شدیم 21 پروژه به ارزش 55 میلیارد تومان را در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و گردشگری افتتاح کنیم، گفت: بارزترین پروژه پل معلق آسمان است که 280 متر با عرض دو متر و با ارتفاع 80 متر روی بوستان نهج البلاغه ایجاد شده و امروز با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه همچنین امروز مرکز مشارکت فکری شهروندان در زیربنای 1600 متر و در سه طبقه افتتاح شد، اظهارکرد: این مرکز اولین ساختمان استارت آپی شهر تهران است و استارت آپ های فعال نیز رویکردشان مرتبط با فعالیت های شهرداری تهران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 227

به "تشریح دلایل انصراف کشت پور از کاندیداتوری شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح دلایل انصراف کشت پور از کاندیداتوری شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید