تعداد قربانیان کرونا در روسیه به 30 نفر رسید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، در روسیه طی شبانه روز گذشته 771 مورد جدید آلودگی و شش مرگ ناشی از بیماری کرونا ثبت شد که در مجموع تعداد مبتلایان در این کشور به 3548 نفر رسیده و قربانیان آن به 30 نفر افزایش یافته است.

تعداد قربانیان کرونا در روسیه به 30 نفر رسید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز، پنج شنبه بیان کرد که تعداد مبتلایان به عفونت ویروس جدید کرونا در این کشور طی شبانه روز گذشته 771 نفر افزایش یافته و اکنون در 76 منطقه فدرال به رقم 3548 نفر رسیده است. در حال حاضر، 235 نفر بهبود یافته و 30 نفر هم جان باخته اند.

بر اساس گزارش جدید، تا به امروز 3548 مورد عفونت ویروس کرونا در 76 منطقه فدرال روسیه به ثبت رسیده است. روز گذشته 45 نفر بعد از بهبودی مرخص شدند که در مجموع تعداد بیماران بهبود یافته به 235 نفر رسیده است. متاسفانه طی روز گذشته 6 بیمار مبتلا به کرونا هم درگذشتند که بدین ترتیب موارد مرگ ناشی از این بیماری در کل دوره شیوع آن 30 نفر است.

طبق اطلاعات این ستاد، موارد عفونت های جدید در 29 منطقه از روسیه مشاهده شد. از جمله آنها : 595 مورد در شهر مسکو بوده، 43 نفر در منطقه مسکو، در شهر سن پترزبورگ هم 22 مورد آلودگی جدید ثبت شده است. در سایر مناطق کشور بیشترین میزان آلودگی در نیژنی نوگوراد و لنینگراد، هر یک به ترتیب 13 و 11 مورد عفونت و در جمهوری داغستان هم 10 مورد بیماری جدید کرونا مشاهده شده است.

لازم به یادآوری است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز چهارشنبه قانونی را امضاء کرد که به دولت فدراسیون روسیه اجازه می دهد تا در صورت ضرورت در رابطه با گستردگی ویروس کرونا، در کشور شرایط اضطراری اعلام کند.

تاتیانا گلیکووا معاون نخست وزیر روسیه هم هشدار داده است که تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این کشور، روزانه با رشدی 18.8 درصدی در حال افزایش است .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1080

به "تعداد قربانیان کرونا در روسیه به 30 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان کرونا در روسیه به 30 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید