خبرنگاران بازار سرمایه هوشمند در دستور کار وزارت اقتصاد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران - خبرنگاران - وزیر امور اقتصادی و دارایی بازار سرمایه را شفاف ترین نهاد اقتصادی دانست و گفت: اقدامات موثر و ارزشمندی در راستای مردمی کردن اقتصاد انجام شده است و برای آینده نیز بازار سرمایه هوشمند در دستور کار وزارت اقتصاد واقع شده است.

خبرنگاران بازار سرمایه هوشمند در دستور کار وزارت اقتصاد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، فرهاد دژپسند صبح امروز در مراسم تکریم شاپور محمدی و معارفه رییس جدید سازمان بورس اوراق بهادار در وزارت اقتصاد گفت: بازار سرمایه امروز به مراحلی رسیده که می توان به عنوان بال نخست در تامین اقتصادی اقتصاد کشور به آن امید بست.

وزیر اقتصاد ادامه داد: هم اکنون سهم بازار سرمایه در تامین اقتصادی اقتصاد به یک چهارم افزایش یافته و البته هنوز امکان رشد دارد و با توجه به ظرفیت های بازار سرمایه و تدبیر لازم، می توان این آمار را حداقل تا 50 درصد افزایش داد؛ به ویژه اینکه این بازار پتانسیل بسیار خوبی در مردمی کردن اقتصاد دارد.

وی گفت: بازار سرمایه را با توجه به ظرفیت های فراوان، سکویی مناسب برای جهش اقتصادی توصیف کرد و گفت: با برنامه ریزی و تدبیر لازم می توان این بازار و ابزارهای آن را برای مردمی کردن اقتصاد و شکل گیری نگاه عدالت جویانه به کار گرفت.

دژپسند در سرانجام این مراسم از رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار خواست به عنوان مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی به رسالت خود در اقتصاد کشور ادامه دهد.

به گزارش خبرنگاران، اعضای شورای عالی بورس، روز گذشته پس از بحث مفصل و با قدردانی از زحمات شاپور محمدی که کارنامه مثبت و روشنی را در این سکان برجای گذاشت، حسن قالیباف اصل را به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزیدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1108

به "خبرنگاران بازار سرمایه هوشمند در دستور کار وزارت اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار سرمایه هوشمند در دستور کار وزارت اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید