خبرنگاران ساخت هزار کلاس درس دستاورد دولت تدبیر و امید در البرز

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کرج- خبرنگاران- مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز اعلام کرد: تا ابتدای سال 99 توسط دولت تدبیر و امید ساخت 100 فضای آموزشی و ورزشی با 1015 کلاس درس در این استان ساخته و افتتاح شده است.

خبرنگاران ساخت هزار کلاس درس دستاورد دولت تدبیر و امید در البرز

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

محمد دلاوریان روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: برای ساخت این فضاهای آموزشی 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی بیان داشت: دراین مدت 4 مدرسه دارای 68 کلاس درس نیز مقاوم سازی شده اند.

وی با بیان اینکه استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس ازدیگر اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید درالبرزاست،گفت: 181 مدرسه در قالب این طرح مهم در استان تحت پوشش قرارگرفت.

دلاوریان شرح داد: از ابتدای سال 92 تا کنون سیستم گرمایشی 1826 کلاس درس هم در البرز استاندارد سازی شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات نوسازی در دولت تدبیر و امید افزایش 7 برابری داشته است،یادآورشد: امسال 22 مدرسه دارای 227 کلاس درس با اعتباری بالغ بر42 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز ادامه داد: در حال حاضر این استان جایگاه آخر سرانه فضای آموزشی را به خود اختصاص داده زیرا فرایند مهاجرت دراین استان بسیاربالاست.

وی با اشاره به اینکه البرز نیاز به افزایش سطح مشارکت های مردمی درساخت مدارس و تکمیل پروژه های آموزشی توسط خیرین دارد، اضافه کرد: میانگین تراکم دانش آموزان درکلاس های درس این استان با افزایش زیرساخت های آمورزشی باید کاهش یابد.

دلاوریان به تحصیل 500 هزار دانش آموز دراستان البرز اشاره کرد و اضافه کرد: مردم می توانند در قالب طرح آجر به آجر برای ایجاد بستر آموزشی مناسب به کمک حوزه تعلیم و تربیت بشتابند چرا که این استان هر سال به 400 کلاس جدید نیاز دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1364

به "خبرنگاران ساخت هزار کلاس درس دستاورد دولت تدبیر و امید در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت هزار کلاس درس دستاورد دولت تدبیر و امید در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید