خبرنگاران طرح نظارتی رمضان در استان مرکزی شروع شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، اراک - خبرنگاران - رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت; طرح ضیافت ویژه نظارت و بازرسی بازار ماه مبارک رمضان روز آدینه در این استان شروع شد.

خبرنگاران طرح نظارتی رمضان در استان مرکزی شروع شد

جمشید زند در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: 100 بازرس استان در راستای این طرح به منظور تنظیم و نظارت بر عرضه مواد غذایی پرمصرف در ماه ضیافت الهی مشارکت دارند.

وی اظهار کرد: 20 تیم محسوس و نامحسوس در کنار ناظران افتخاری برای اجرای این طرح در اراک فعالیت می نمایند.

وی ادامه داد: در این طرح واحدهای صنفی از جمله مراکز عرضه گوشت سفید و قرمز، نانوایی ها قنادی ها، خواروبارفروشان، خرده فروشان میوه و خرما و تمامی رسته های صنفی در ارایه خدمات عرضه نمایندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی فعالیت می نند، مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: این طرح باهدف پیشگیری از کمبوداحتمالی مواد غذایی، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضادر این ماه اجرایی شده است.

زند اضافه کرد: اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت استان همچون سال های گذشته در اجرای طرح بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان با این سازمان همکاری دارند.

وی گفت: مردم باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را به وسیله سامانه 3820 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی گردد.

57 هزار صنف مختلف زیر نظر 173 اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1141

به "خبرنگاران طرح نظارتی رمضان در استان مرکزی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح نظارتی رمضان در استان مرکزی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید