درخواست سناتور های آمریکایی برای اعمال تعرفه بر واردات نفت از عربستان و روسیه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، چند نماینده جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا در بیانیه ای با متهم کردن عربستان سعودی و روسیه به دستکاری قیمت نفت خام خواهان اعمال تعرفه بر واردات این محصول از دو کشور یاد شده شدند.

درخواست سناتور های آمریکایی برای اعمال تعرفه بر واردات نفت از عربستان و روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کوین کریمر، دن سالیوان و جیم اینهاف، نماینده های جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا در بیانیه ای خواهان اعمال تعرفه بر واردات نفت عربستان و روسیه شدند.

این بیانیه، عربستان و روسیه را به کوشش برای کاهش قیمت نفت متهم نموده و مدعی شده اند که این اقدام اثرات منفی و ماندگاری بر فراورینمایندگان نفت آمریکایی خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: کوشش ادامه دار عربستان و روسیه برای کاهش بهای نفت خام آثار ماندگار و زیان باری بر فراورینمایندگان آمریکایی انرژی خواهند داشت.

سناتور های جمهوری خواه تصریح نموده اند: این عمدی است- روسیه و عربستان از رقابت کردن با ما خسته شده اند و می خواهند فراورینمایندگان آمریکایی نفت و گاز را از دور تجارت خارج نمایند تا بتوانند بار دیگر بهای انرژی را به جهان دیکته نمایند.

کوین کریمر در این بیانیه تأکید نموده هفته پیش با وزیر انرژی آمریکا درباره اعمال تعرفه بر واردات نفت از روسیه و عربستان سعودی صحبت نموده اند و او هم بر حفظ استقلال انرژی آمریکا تأکید نموده است.

کرونا شرکت های نفت جهان را مجبور به بیشترین کاهش فراوری طی 17 سال گذشته نموده است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1165

به "درخواست سناتور های آمریکایی برای اعمال تعرفه بر واردات نفت از عربستان و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سناتور های آمریکایی برای اعمال تعرفه بر واردات نفت از عربستان و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید