درخواست کاربران فارس من در کمیته های تخصصی سازمان سنجش آنالیز می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کوشش ما بر این است که سفر دانشجویان را کمتر کنیم، گفت:پیشنهاد کاربران فارس من مبنی بر استانی شدن مرحله دوم بعضی از رشته های کنکور کارشناسی ارشد را در کمیته های تخصصی مطرح می کنیم.

درخواست کاربران فارس من در کمیته های تخصصی سازمان سنجش آنالیز می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع استانی شدن مرحله دوم بعضی از رشته های کنکور کارشناسی ارشد 99 را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این کاربران در مطالبه خود اعلام نموده که ما دانشجویان بعضی از رشته های کنکور کارشناسی ارشد که دارای مرحله دوم آزمون عملی هستند مانند مجموعه برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری کد 1350 و... خواهان استانی شدن این مرحله از کنکور کارشناسی ارشد 99 هستیم. این کار می تواند از افزایش سفرها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و سایر مسائل جلوگیری نموده و خطر انتقال آن را به حداقل برساند؛ در نتیجه امید است که مسئولین امر نسبت به این موضوع بی توجه نباشند و ما را در تحقق این درخواست کمک کنند.

همه کوشش مان بر این است سفر دانشجویان را کمتر کنیم

در پیگیری خبرنگار، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: با توجه به روش هایی که قبلا صورت گرفته محدودیت هایی داریم که بر این اساس سازمان سنجش در حال تنظیم یکسری دستورالعمل برای آزمون کارشناسی ارشد یا سایر آزمون هایی که آزمون عملی و مصاحبه دارند است.

وی اضافه کرد: همه کوشش ما بر این است که سفر دانشجویان را کمتر کنیم و این موضوع را به آ نها اعلام خواهیم کرد و این پیشنهادی را هم که مخاطبان داده اند را در کمیته های تخصصی مطرح می کنیم تا اگر برنامه به این صورت بود در صورت امکان لحاظ گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1170

به "درخواست کاربران فارس من در کمیته های تخصصی سازمان سنجش آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کاربران فارس من در کمیته های تخصصی سازمان سنجش آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید