سندرز آمریکایی ها را از نقشه ترامپ مطلع کرد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، ایرنا نوشت: نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شهروندان این کشور هشدار داد نسبت به احتمال امتناع دونالد ترامپ از خروج از قدرت در صورت شکست در انتخابات آماده باشند.

سندرز آمریکایی ها را از نقشه ترامپ مطلع کرد

برنی سندرز روز گذشته (آدینه) در مصاحبه با تارنمای پولتیکو از کنگره و رسانه های آمریکا خواست هم اکنون در خصوص مواجهه با این سناریوی احتمالی آمادگی ایجاد نمایند.

این نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با اشاره به اظهارنظر اخیر ترامپ در کنگره جمهوری خواستار خاطر نشان کرد: این یک برآورد بی پایه و اساس نیست. ترامپ گفته تنها راه اینکه وی شکست بخورد، تقلب در انتخابات است.

سندرز اضافه نمود که رئیس جمهوری آمریکا همچنین احتمال امتناع از پدیرش شکست انتخابات را به صورت ضمنی در مصاحبه اخیرش با فاکس نیوز مطرح نموده است.

برنی سندرز گفت که به دنبال افزایش سطح مطلعی مردم آمریکا نسبت به مقاومت ترامپ در برابر عدم کناره گیری از قدرت است و میخواهد در آینده نزدیک در این رابطه سخنرانی کند.

وی اضافه نمود: آنچه باید تا پیش از انتخابات انجام دهیم، این است که مردم را نسبت به این سناریو مطلع کنیم. این فقط یک بحران مرتبط با قانون اساسی نیست بلکه تهدیدی علیه هر آنچه صندلی آمریکا برای آن ایستادگی نموده، می باشد.

برخلاف ادعاهای مکرر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا درباره احتمال تقلب گسترده در رای دهی پستی، مقام هایی از چندین نهاد فدرال این کشور گفته اند که هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که موید این ادعاها باشد.

ترامپ بارها مدعی شده است که رای دهی پستی فاجعه ای وحشتناک خواهد بود و احتمال دخالت گسترده کشورهای خارجی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در صورت برگزاری به شکل رای دهی پستی وجود دارد.

انتظار می رود در انتخابات سال جاری ریاست جمهوری آمریکا به دلیل شیوع کرونا نیمی از رأی دهندگان به صورت پستی در انتخابات شرکت نمایند که این آمار دو برابر کسانی است که سال 2016 آرای خود را به صورت پستی ارسال کردند.

بعضی ایالت ها ظرفیت کافی برای شمارش سریع آرای پستی ندارند و مقام های بعضی ایالت ها مانند اوهایو و کارولینای شمالی نیز اعلام نموده اند که اگر آرای پستی در روز انتخابات پست گردد، اما چند روز بعد به دستشان برسد، شمارش خواهند شد.

به نظر می رسد دونالد ترامپ و ستاد انتخاباتی وی با توجه به شرایط بحرانی که در پیش رو دارند، در صورت باخت در نتایج از هم اکنون ترفندها و استراتژی هایی را در پیش گرفته اند که از آن جمله نهادینه کردن تئوری تقلب به وسیله ایجاد شبهه در برگزاری انتخابات توسط اداره خدمات پستی آمریکا است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز 3 نوامبر (13 آبان) برگزار می گردد. در نظرسنجی هایی که تا به امروز انجام شده، جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ به طور محسوسی جلوتر از اوست.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1376

به "سندرز آمریکایی ها را از نقشه ترامپ مطلع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز آمریکایی ها را از نقشه ترامپ مطلع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید