شیائومی بیش از 1.5 میلیون دلار ردمی واچ 2 را در 2 ساعت فروخت

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، در جریان معرفی سری گوشی های تازه شیائومی ردمی نوت 11 در 28 اکتبر (6 آبان ماه)، این شرکت چینی از دو محصول تازه دیگر یعنی ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و هدفون ردمی بادز 3 لایت هم رونمایی کرد. ردمی واچ 2 شیائومی، نسل دوم ساعت هوشمند ردمی واچ است که سال گذشته به بازار جهانی گجت ها عرضه شد. این هفته اولین فروش ساعت هوشمند تازه شیائومی شروع شد و در اولین فروش، به نظر می رسد که با استقبال گسترده هواداران و کاربران این شرکت روبه رو شده است.

شیائومی بیش از 1.5 میلیون دلار ردمی واچ 2 را در 2 ساعت فروخت

طبق آخرین گزارش ها، ساعت هوشمند ردمی واچ 2 شیائومی، آغاز طوفانی را در اولین فروش خود تجربه می کند و این شرکت پیروز شده که در حدود 28000 دستگاه از این ساعت هوشمند به ارزش بیش از 10 میلیون یوان (حدود 1.56 میلیون دلار) را در عرض تنها 2 ساعت به فروش برساند. قیمت اولیه این ساعت هوشمند 399 یوان (62 دلار) اعلام شده بود ولی در اولین فروش با قیمت 349 یوان (55 دلار) در اختیار کاربران چینی نهاده شد. ردمی واچ 2 شیائومی با قیمتی مناسب از یک نمایشگر امولد 1.6 اینچی با رزولوشن 320 در 360 بهره می برد که مقدار صفحه نمایش در مقایسه با نسل قبلی این ساعت افزایش یافته است.

یکی دیگر از چیزهایی که در این دستگاه ارتقا یافته، استفاده از نمایشگر امولد به جای IPS LCD نسخه قدیمی است که بر کیفیت رنگ ها تأثیر چشمگیری خواهد گذاشت. ردمی واچ 2 شیائومی بهینه تر هم شده است و حالا می تواند با یک بار شارژ تا 12 روز شما را همراهی کند. در نسل قبلی برای رسیدن به این مقدار باید حالت ذخیره انرژی ساعت را فعال می کردید. پس از تمام شدن باتری هم می توانید از یک کانتکتور مغناطیسی برای شارژ کردن ساعت بهره ببرید. این ساعت از پردازنده آپولو 3/5 پشتیبانی می نماید و 117 حالت مختلف ورزشی از جمله ردیابی شنا برای آن پیشرفته است. بدنه ساعت تا عمق 50 متری آب و فشار5 اتمسفری مقاومت می نماید. بعلاوه ردمی واچ 2 شیائومی علاوه بر ردیابی خواب معمولی و پایش ضربان قلب، اکنون یک حسگر اکسیژن خون (SpO2) نیز دارد.

برای فعالیت های بیرون از خانه می توانید روی سیستم موقعیت یابی دنیای (GPS)، GLONASS، Galileo و BeiDou حساب کنید. این ساعت به NFC هم مجهز شده و از قابلیت های نظیر یادآوری بی تحرک، کنترل بر استرس، تمرین تنفس، ردیابی چرخه قاعدگی و غیره پشتیبانی می نماید. با وجود صفحه نمایش بزرگ تر و باتری بهبود یافته، ساعت سبک تر از نسل پیشین بوده و چهار گرم کاهش یافته و به 31 گرم رسیده است. خریداران می توانند بین 3 رنگ برای بدنه ساعت و 6 رنگ برای بند آن هر ترکیبی که دوست داشتند را انتخاب نمایند.

همان طور که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد در کنار ساعت هوشمند ردمی واچ 2، این شرکت چینی از ایربادز 3 لایت هم رونمایی کرد. این نسخه از ایربادز ها نسبت به نسخه قبلی خود یعنی ایربادز ردمی 3 ارزان تر است. البته باید گفت به طور کلی محصولات شرکت ردمی از قیمت مناسبی برخوردارند، از همین جهت محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دارند. این نسخه از ردمی بادز تنها 100 یوان (16 دلار) قیمت دارند. در واقع مبلغ در نظر گرفته شده برای آن فقط نیمی از قیمت بادز 3 پرو (با نام دنیای ایرداتس 3 پرو) است. طراحی ردمی بادز 3 لایت به راحت تر نهاده شدن این محصول در گوش یاری می نماید؛ به این طراحی اصطلاحا گوش گربه ای گفته می گردد. ردمی بادز 3 لایت نوید 18 ساعت عمر باتری را می دهد. در مقابل آن نسخه پرو 28 عمر باتری ارائه می دهد که با کمی مقایسه متوجه می شویم چرا این نسخه گران تر است. این محصول همچنان به وسیله USB-C شارژ شده و با اتصال بلوتوث 5.2 ارائه می گردد، البته از قابلیت حذف نویز فعال هم پشتیبانی نمی نماید. گوشی های آن گواهی IP54 داشت، درنتیجه در برابر آب مقاوم هستند و می توان آن ها را هنگام ورزش هم استفاده کرد.

شیائومی هنوز اعلام نکرده که چه زمانی ساعت هوشمند ردمی واچ 2 در خارج از چین هم برای فروش در اختیار کاربران قرار می گیرد. اما به نظر می رسد که با استقبال گسترده کاربران چینی از این محصولات، این اتفاق به زودی رخ دهد و امکان خرید برای همه کاربران سراسر دنیا هم فراهم گردد. پیش تر هم شاهد فروش بی نظیر سری گوشی های ردمی نوت 11 شیائومی بودیم که فروش اول این سری از گوشی های هوشمند با استقبال گسترده ای از علاقمندان و کاربران روبه رو شد و طبق منابع رسمی، بیش از نیم میلیون دستگاه در بازه زمانی یک ساعته به فروش رسید.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2067

به "شیائومی بیش از 1.5 میلیون دلار ردمی واچ 2 را در 2 ساعت فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی بیش از 1.5 میلیون دلار ردمی واچ 2 را در 2 ساعت فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید