عذرخواهی رئیس صداوسیما از روحانی

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تهران (پانا) - علی عسکری، رئیس صداوسیما، ضمن عذرخواهی از رئیس جمهوری به دلیل اظهارات توهین آمیز مهمان یکی از برنامه های تلویزیون، گفت هر چند بارها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه های زنده بر عهده کارشناس مدعو است اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

عذرخواهی رئیس صداوسیما از روحانی

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، علی عسکری، رئیس صداوسیما، ضمن عذرخواهی از روحانی رییس جمهوری به دلیل اظهارات توهین آمیز مهمان یکی از برنامه های تلویزیون، گفت: هر چند بارها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه های زنده بر عهده کارشناس مدعو است اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می شود.

علی عسکری، رییس صداوسیما، گفت: اظهارات نسنجیده و دور از شان میهمان یکی از برنامه های زنده شبکه چهار باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می کنم.

وی اضافه نمود: هر چند بارها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه های زنده بر عهده کارشناس مدعو است اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1630

به "عذرخواهی رئیس صداوسیما از روحانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی رئیس صداوسیما از روحانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید