فارس من، بازگرداندن شهریه کامل نیازمند مصوبه هیات امنا است، دانشجویان آموزش مجازی تخفیف شهریه می گیرند

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بازگرداندن شهریه کامل دانشجویان امکان پذیر نیست چون نیازمند مصوبه هیات امنای دانشگاه و ابلاغ سیاست های وزارت علوم در این زمینه هستیم.

فارس من، بازگرداندن شهریه کامل نیازمند مصوبه هیات امنا است، دانشجویان آموزش مجازی تخفیف شهریه می گیرند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

خاطبان خبرنگاران موضوع نه به پرداخت کامل شهریه دانشگاه بدلیل کرونا را مطرح کرده و از خبرنگاران خواستارگفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

علی اشرفی زاده معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در باره موضوع نه به پرداخت کامل شهریه دانشگاه بدلیل کرونا گفت:اگر دانشجویی مرخصی بدون احتساب به دلیل بیماری و یا دلایل قابل قبول و مورد تأئید دانشگاه بگیرد شهریه ای که به دانشگاه پرداخت کرده قابل بازگرداندن است.

وی افزود: دانشجویانی که می خواهند شهریه ای را که پرداخت کرده اند را پس بگیرند اگر از خدمات آموزشی دانشگاه استفاده کرده اند و آخر ترم تحصیلی درخواست بازگرداندن شهریه را دارند این شرایط قابل قبول نیست چون از خدمات دانشگاه بهره مند شده اند.

اشرفی زاده شرح داد: این موضوع که دانشجویان خدمات آموزش حضوری را از دانشگاه دریافت نکرده اند قابل قبول است و ما به همه دانشجویان برای پرداخت شهریه تخفیف خواهیم داد اما برای مشخص کردن میزان تخفیف منتظر اعلام سیاست های وزارت علوم در این زمینه هستیم که بلافاصله بعد از ابلاغ سیاست مورد نظر وزارت علوم میزان تخفیف را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1201

به "فارس من، بازگرداندن شهریه کامل نیازمند مصوبه هیات امنا است، دانشجویان آموزش مجازی تخفیف شهریه می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، بازگرداندن شهریه کامل نیازمند مصوبه هیات امنا است، دانشجویان آموزش مجازی تخفیف شهریه می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید