لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای استقلال مقابل پیکان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، تیم فوتبال استقلال در نیمه اول پیروز به شکست پیکان شد.

لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای استقلال مقابل پیکان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم های پیکان و استقلال از ساعت 15:45 امروز (پنجشنبه) در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان وینفرد شفر به اتمام رسید. مرتضی تبریزی در دقیقه 16 زننده تک گل استقلال در این نیمه بود.

پیکان در این بازی با ترکیب وحید شیخ ویسی, مگنو باتیستا, عیسی آل کثیر, ابوالفضل ابراهیمی, فراز امامعلی, مهدی مومنی, آرمان قاسمی, سجاد مشکل پور, حجت حق وردی, علی حمودی و امیرحسین کریمی به میدان آمده است.

برای استقلال در این بازی سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، امید نورافکن، روزبه چشمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و وریا غفوری راهی میدان شده اند.

دقیقه 6:داور به مگنو باتیستا به خاطر خطای شدید روی پای فرشید باقری اخطار داد.

دقیقه 16: پاس در عمق و بلند دانشگر در پشت محوطه جریمه پیکان به تبریزی رسید و او بعد از فرود توپ با یک ضربه روپا به زیبایی دروازه شیخ ویسی را باز کرد.

دقیقه 20: امید نورافکن به خاطر خطا روی مومنی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 27 : ارسال در عمق چشمی با ضربه سر اسماعیلی همراه بود که شیخ ویسی این بار توپ را راحت مهار کرد.

دقیقه 32: همکاری خوب استقلالی ها در خط هافبک با ارسال وریا غفوری در دهانه دروازه پیکان همراه شد که شیخ ویسی با مهار به موقع توپ اجازه گلزنی دوباره تبریزی را نداد.

دقیقه 36: ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه توسط شیخ ویسی به سختی مهار شد.

دقیقه 45: پیکان در اولین موقعیت گل می رفت دروازه استقلال را باز کند که ضربه آل کثیر از محوطه جریمه استقلال در حالی که رحمتی هم از دروازه بیرون آمده بود، از روی خط دروازه توسط دانشگر دفع شد. قبل از این صحنه نیز مهدی مومنی برخورد مشکوکی با رحمتی در محوطه جریمه استقلال داشت که داور دستور به ادامه بازی داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 289

به "لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای استقلال مقابل پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، رجحان یک نیمه ای استقلال مقابل پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید