مسابقه نقد و آنالیز هتل ها

در سالهای اخیر وب سایتهای نقد و آنالیز در زمینه های مختلف به پربازدیدترین و کاربری ترین وب سایتها در فضای اینترنت مبدل گشته اند و کاربران سعی میکنند انتخاب های خود را بر اساس پیشنهادات ، نظرات و امتیازات دیگر کاربران انجام دهند. همانگونه که همواره گفته اند موثر ترین شیوه تبلیغات، تبلیغ دهان به دهان (معرفی محصول توسط دیگر دوستان و آشنایان)است. این رویه در مورد انتخاب هتل ها بسیار فراگیر و عمومیست به شکلی که بسیاری از توریست های خارجی هتل های خود را از وب سایتهای نقد و آنالیز انتخاب مینمایند.

مسابقه نقد و آنالیز هتل ها

از وبلاگ تور چین دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

مطمئنا معروفترین و بهترین وب سایت در زمینه نقد و آنالیز هتل های دنیا سایت محبوب مشاور سفر (www.TripAdvisor.com) میباشد. ماه گذشته تعداد نقد و آنالیز هایی که کاربران در این وب سایت مینویسند از رقم باور نکردنی 10 میلیون عبور کرد . محبوبیت و اعتبار این وب سایت در میان هتلداران انکارناپذیر است و بسیاری از هتل ها که لقب بهترین هتل ها را از کاربران این وب سایت بدست می آورند ، تقدیرنامه هایی را که از این وب سایت دریافت میدارند را در قسمت رسپشن هتل خود و حتی در وب سایتهای خود به نمایش در می آورند و این عناوین را مایه افتخار و مباهات خود میدانند .

از آنجاییکه تیم خبرنگاران همراه سعی نموده بر اساس احترام و حقوق مسافران عمل نماید، از چند روز مانده به عید نوروز 92 بخش نقد و آنالیز هتل ها را راه اندازی نمودیم .

برای مثال هتل داینستی در کوالالامپور هتلی است که بیشتز عزیزانی که به آن سفر میکنند با خاطره ای نا خوش آیند به ایران باز میگردند و همگی از محل بسیار بد این هتل گله مند هستند . حال فرض کنید اگر شما عزیزان که تجربه حضور در این هتل را داشته اید تجربیات و امتیازت خود را به صورت مکتوب به هزاران کاربر دیگر منتقل نمایید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آژانس های مسافرتی مجبور به حذف این هتل از سبد کالاهای خود خواهند شد . البته هستند مسافرانی که تنها مسئله مهم برایشان قیمت تور است اما مطمئنا بیشتر شما عزیزان محل، تمیزی ، زیبایی هتل و کیفیت غذاها و برخرود پرسنل هتل را از فاکتورهای مهم انتخاب خود میدانید. انتخاب هتل ها با آگاهی نسبت به تمامی جوانب صورت خواهد گرفت .

بر عکس این قضیه نیز صادق است و هتل هایی که اقدام به ارائه خدمات با کیفیت میکنند و اکثر مسافران آنها راضی هستند برای همگان تعیین خواهند شد و این قضیه در دراز مدت باعث رشد کیفیت و خدمات هتل ها و پیرو آن رشد کیفی خدمات آژانس های مسافرتی خواهد شد . شما میتوانید از وب سایتهایی مشابه تریپ ادوایزر استفاده نمایید اما یک نکته را نمیتوان کتمان کرد که نقد وآنالیز و امتیاز های این هتل ها بر اساس سلایق و فرهنگ توریستهای دیگر کشورهاست که اتفاقا فاصله بسیار زیادی با سلایق توریستهای ایرانی دارد.

در نتیجه بوجود آمدن بانک اطلاعاتی از نقد و آنالیز ها و امتیازات شما به هتل های ایران و دنیا یاری بسیار شایانی به خودتان و دیگر توریستها و مسافران ایرانی خواهد کرد . به همین جهت برای بوجود آمدن انگیزه بین شما دوستان اقدام به راه اندازی مسابقه ای در قسمت نقد و آنالیز هتل ها نموده ایم. دوستانی که اقدام به درج نقد و آنالیز ها و امتیازات خود از هتلهایی که در آنها اقامت داشته اند، کنند بر اساس انتخاب هیئت داوران ماهیانه به یک نفر هدیه ای ارائه خواهیم نمود .

شرایط شرکت در مسابقه

* متن نقد و آنالیز و نظر شما در باره هتل باید حداقل 500 کاراکتر باشد.

* نقد و آنالیز هایی که قرارداد با آژانس و یا واچر هتل و یا هر مدرک دیگری که ثابت نماید شما در این هتل اقامت داشته اید به همراه فرم ارسال شوند از امتیاز ویژه برخوردار میشوند (حتی عکسی از شخص شما در هتل). این اطلاعات به صورت کاملا محرمانه نزد ما باقی خواهند ماند.

* برای ثبت نظر میبایست عضو سایت باشید و قبل از اقدام به ثبت نقد و آنالیز به پنل کاربری خود وارد شوید.

* محدودیتی در تعداد نقد و آنالیز ها وجود ندارد و هر تعداد هتل که تا کنون تجربه حضور در آنها را داشته باشید میتوانید برایشان (تنها یکبار)نقد و آنالیز بنویسید.

* از به کار بردن کلمات و لغاتی که انتشار آنها میسر نمیباشد خودداری فرمایید.

* در صورتیکه درباره هتلی داخلی نقد و آنالیز مینویسد امکان اینکه احتیاج به تاییدیه هتل مبنی بر اینکه شما مسافر واقعی آن هتل بوده اید وجود دارد . پس ممکن است تایید بعضی از نقد و آنالیز ها مشمول زمان شوند و شاید بعضی از آنها نیز تایید نگردد.

* تنها کاربرانی که ایمیل و شماره موبایل واقعی خود را در هنگام ثبت نام، ثبت نموده باشند در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

* امکان آپلود تصاویر برای نقد و آنالیز هتلها نیز میسر شده و این بخش نیز امتیازی ویژه خواهد داشت

نکته مهم 1 : ممکن است هتلی که قصد دارید در باره آن نقد و آنالیز ثبت نمایید در لیست هتل های ما موجود نباشد . کافیست نام کامل هتل (انگلیسی و فارسی) به همراه لینک وب سایت آنرا برای ما ایمیل کنید تا در سریعترین زمان ممکن اقدام به ثبت این هتل در بانک اطلاعاتی خود نماییم.

نکته مهم 2 : تمامی نقد و آنالیز هایی که تا بعد از تاریخ 1 دیماه 1395 در وب سایت ثبت شده اند در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

فاکتورهای انتخاب برنده

در انتخاب برنده فاکتورهای زیر بسیار مهم و حیاتی هستند و شخصی که برنده میگردد باید به کاملترین شکل ممکن موارد زیر را رعایت نماید

* نقد و آنالیز شما به صورت کامل و به زبان فارسی و با رعایت اصول ادبیات فارسی باشد.

* نقد و آنالیز ها میبایست گویا و واضح باشد.

* درباره جزییات و کلیات باشد و به خواننده دید وسیع و بازی از هتل بدهد.

* اشاره به نکاتی که برای توریستها از اهمیت زیادی برخوردار است . مانند نحوه برخورد پرسنل، کیفیت و کمیت غذاها، دسترسی هتل به مراکز خرید و تفریحی و . . .

* نظرات شما میبایسد شامل نکات منفی و مثبت هتل و نتیجه گیری شخصی شما باشد.

* افزودن تصاویری که شخصا از هتل، فضای هتل و اتاقها و . . گرفته باشید

* از اشاره به موارد غیر مرتبط با هتل شدیدا بپرهیزید. (تور لیدر، آژانس مسافرتی، آب و هوا و . . . مسائل بی ربط با هتل هستند)

راهنمای ثبت نقد و آنالیز

در اولین قدم شما میبایست نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید . چنانچه ایمیلهای خبرنامه و اس ام اس ها را دریافت میکنید دلیل بر عضویت کاربری شما نیست و احتمالا شما عضو خبرنامه سایت شده اید . چنانچه هنوز نام کاربری و کلمه عبور ندارید در قسمت هدر سایت روی گزینه عضویت کلیک کنید و فرم کاربری را تکمیل کنید و بعد از فعال سازی نام کاربری خود (به وسیله ارسال ایمیل) وارد سایت (لاگین) شوید.

جهت ورود به سایت مطابق شکل زیر عمل فرمایید (آدرس ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید و وارد سایت شوید.)

پس از ورود به سایت ، هتلی که می خواهید برای آن نقد و آنالیز بنویسید را بیابید. این کار از 2 طریق امکان پذیر است :

1- می توانید هتل مورد نظرتان را از منوی هتل ها پیدا کنید .

2-در قسمت جستجو نام هتل مورد نظرتان را به فارسی یا انگلیسی تایپ کنید

چنانچه هتل/هتل هایی که قصد دارید در باره آنهای نقد و آنالیز بنویسید در لیست ما وجود ندارند نام (فارسی و انگیلسی) و آدرس وب سایت هتل را برای ما ارسال فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به ورود و ساخت اطلاعات هتل مذکور اقدام نماییم.

پس از یافتن هتل مورد نظرتان به روی دکمه نوشتن نقد کلیک کنید.

پس از پر کردن فرم و نوشتن دیدگاهتان دکمه ثبت نقد و آنالیز را کلیک کنید تا نقد شما برای آنالیز و شرکت در مسابقه ارسال گردد.

امتیازات . برای 6 فاکتوری که در نظر گرفته ایم امتیازی بین 1 تا 5 را میتوانید انتخاب نمایید . میانگین این فاکتورها نمایش دهنده امتیاز نهایی شما به هتل است. خواهشمندیم با دقت و وسواس به هتل ها امتیاز دهید.

نکته بسیار مهم : اگر نقد و آنالیز شما مفصل و طولانی است بهتر است در وحله اول متن را در فایل ورد بنویسید و بعد از تکمیل در سایت وارد کنید که به دلیل اشکالات احتمالاتی زحمات شما از بین نرود .

منبع: لست سکند
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 بهمن 1398 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 818

به "مسابقه نقد و آنالیز هتل ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه نقد و آنالیز هتل ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید