مهلت ثبت درخواست مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شروع شد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای گفت: مهلت ثبت درخواست مهمانی دانشجویان کارشناسی شروع و تا خاتمه اردیبهشت ادامه دارد.

مهلت ثبت درخواست مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علم وصنعت در اطلاعیه ای اظهار داشت: مهلت ثبت درخواست مهمانی دانشجویان کارشناسی شروع و تا انتها اردیبهشت ادامه دارد..

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی متقاضی میهمانی (دارای شرایط خاص) می رساند از تاریخ اول تا 31 اردیبهشت سامانه خدمات آموزشی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری (سامانه سجاد https://portal.saorg.ir) فعال می باشد و متقاضیان با مطالعه دقیق آیین نامه و راهنمای ثبت نام در سامانه می توانند نسبت به ارائه درخواست خود اقدام کنند.

دانشگاه تنها درخواست هایی را آنالیز خواهد نمود که به وسیله این سامانه ثبت شده باشد؛ لذا از کلیه متقاضیان میهمانی که مایلند در ترم آینده درخواست میمانی و میهمانی دائم آنان آنالیز گردد ضروری است به وسیله این سامانه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1135

به "مهلت ثبت درخواست مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت درخواست مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید