مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت هوشمند شیائومی تا رقابت اپل و سامسونگ در بازار ایالات متحده

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت هوشمند شیائومی تا رقابت اپل و سامسونگ در بازار ایالات متحده

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شیائومی در آغاز هفته بدون هیچ گونه مشخصات و قیمت گذاری ، از ساعت هوشمند و جدید خود رونمایی کرد. اما اکنون جزئیات بیشتری درباره این ساعت را در اختیار داریم. این ساعت هوشمند به طور رسمی در چین به فروش رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تلفن های هوشمند پیشین فراوری شرکت سامسونگ به شما امکان می داد عکس ها را ضبط کنید و فیلم ها را در حالت Pro ضبط کنید. اما با به روزرسانی های جدیدتر ، سامسونگ این ویژگی را فقط به عکس ها محدود می نماید و افرادی که از این ویژگی استفاده می نمایند از این موضوع خشنود نبودند و به نظر می رسد این غول فناوری کره ای به بازخورد ها گوش فرا داده و ضبط ویدیوی Pro Mode را به امکانات خود افزوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طبق تجزیه و تحلیل صورت گرفته توسط Wave7 Research شرکتهای اپل و سامسونگ بیش از 90 درصد از بازار تلفن های هوشمند ایالات متحده را کنترل می نمایند. براساس این گزارش ، 94 درصد از تلفن های فروخته شده در ورایزون و 91 درصد از تلفن های فروخته شده در فروشگاه های T-Mobile یا از گلکسی های سامسونگ بودند یا آیفونهای اپل. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ گوشی های گلکسی A51 و A71 را در ماه دسامبر رونمایی کرد. اکنون این شرکت تاریخ عرضه و قیمت این دو تلفن را برای اروپا اعلام نموده است که از هلند آغاز می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اوپو به عنوان سازنده ای سرسخت در کوشش است تا تمام گوشی های هوشمند خود را تمام صفحه را طراحی کند و ما شاهد شکاف های پانچ ، دوربین های بازشونده و چرخشی هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به دنبال مطرح شدن مسئله ای بزرگ برای دستیار گوگل و دوربین امنیتی شیائومی، گوگل تصمیم گرفته دسترسی به این سیستم را غیرفعال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 894

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت هوشمند شیائومی تا رقابت اپل و سامسونگ در بازار ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت هوشمند شیائومی تا رقابت اپل و سامسونگ در بازار ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید