نخستین سارقان سال 1400 در دام پلیس خبرنگاران

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نخستین دزد توسط پلیس پیشگیری تهران عظیم در سال 1400 دستگیر شد.

نخستین سارقان سال 1400 در دام پلیس خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام خبر بازداشت نخستین دزد توسط پلیس پیشگیری تهران عظیم در سال 1400، در این رابطه اظهار کرد: حدود ساعت 13:10 امروز (30 اسفند) یعنی دقایقی بعد از سال تحویل، عوامل گشت کلانتری 135 آزادی حین گشت زنی در محدوده میدان آزادی به رفتار دو نفر مشکوک شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم اضافه نمود: عوامل کلانتری بعد از تحت نظر قرار دادن افراد مذکور متوجه شدند، آن ها با عنوان مأمور قلابی قصد سرقت از شهروندانی را دارند که در میدان حوالی میدان آزادی تردد داشته و می خواهند از برج آزادی بازدید نمایند.

وی توضیح داد: پس از بازداشت یکی از این افراد و انتقال وی به کلانتری 135 آزادی، معین شد دو دستگاه تلفن همراه نزد این فرد قرار گرفته است که با استعلام از سامانه همتا محرز شد تلفن های همراه مسروقه است و با آنالیز دقیق تر معین شد دقایقی پیش از سال تحویل، متهمان نسبت به اخاذی از شهروندان و سرقت تلفن همراه آن ها اقدام کردند.

این مقام انتظامی ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و عرض شادباش و تبریک به مناسب فرارسیدن سال جدید، از شهروندان خواست به توصیه های پلیسی دقت داشته باشند تا در سال جدید شاهد وقوع سرقت های کمتری باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1731

به "نخستین سارقان سال 1400 در دام پلیس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین سارقان سال 1400 در دام پلیس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید