هشدار رئیس بانک مرکزی کانادا نسبت به ادامه رکود مالی اروپا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: رئیس بانک مرکزی کانادا هشدار داد، اگر اروپا اصلاحات ساختاری لازم برای بازگرداندن وضعیت مالی به حالت ثبات را اجرا نکند، کشورهای اروپایی با دهه رکود مالی روبرو خواهند شد.

هشدار رئیس بانک مرکزی کانادا نسبت به ادامه رکود مالی اروپا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ مارک کارنی رئیس بانک مرکزی کانادا روز سه شنبه تاکید نمود: اروپا هم اکنون تحت تاثیر سیاست های ریاضتی مالی، با رکود روبرو است و فعالیت های مالی اروپا با کاهش شدیدی روبرو شده است. اعتماد سرمایه گذاران نسبت به وضعیت مالی اروپا به شدت پایین است و اروپا با بحران اعتبارات مالی روبرو است.

وی در ادامه اضافه نمود: بخش مالی اروپا هنوز با چالش های عمیقی روبرو است. بدون اجرای اصلاحات باثبات و مهم، اروپا با دهه رکود مالی روبرو خواهد شد و این مساله به شدت اقتصاد اروپا را تهدید خواهد نمود.

کارنی قرار است از ابتدای جولای سال جاری جانشین مروین کینگ رئیس بانک مرکزی انگلیس گردد. وی از سیاستگذاران اروپایی خواست تا از تجربه تلخ ژاپن در سال های گذشته درس عبرت بگیرند.

ژاپن تا دو دهه پس از بحران مالی بزرگ با چالش های مالی و مالی زیادی روبرو شده است. این برای نخستین بار در تاریخ مالی انگلیس است که یک تبعه غیر انگلیسی ریاست بانک مرکزی این کشور را بر عهده خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 418

به "هشدار رئیس بانک مرکزی کانادا نسبت به ادامه رکود مالی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس بانک مرکزی کانادا نسبت به ادامه رکود مالی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید