همکاری صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان برای آموزش فعالیت های ورزشی در خانه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سلطانی فر در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد که این وزارتخانه در نظر دارد در منازل برنامه های ورزشی تفریحی و فراغتی را فراوری و پخش کند.

همکاری صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان برای آموزش فعالیت های ورزشی در خانه

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت که این وزارتخانه در نظر دارد با همکاری شبکه ورزش و شبکه سلامت با استفاده از ظرفیت رشته های قابل اجرا در منازل برنامه های ورزشی تفریحی و فراغتی را فراوری و پخش کند.

در نامه سلطانی فر به علی عسگری آمده است:

بنا به شرایط شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای حفظ سلامت و نشاط مردم این وزارتخانه در نظر دارد با همکاری شبکه های ورزش و سلامت با استفاده از ظرفیت رشته های قابل اجرا در منازل برنامه های ورزشی تفریحی و فراغتی را فراوری و پخش کند.

در بخشی دیگر آمده است: با عنایت به اهمیت موضوع، دستور لازم به وسیله کار گروه ذیربط با حضور نمایندگان صدا وسیما، فدراسیون های ورزشی، فدراسیون پزشکی ورزشی و کارشناسان مرتبط با مسئولیت معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی این وزارت صورت پذیرفته است.

در این نامه همچنین در مورد تامین منابع پیش بینی حمایت این وزارتخانه به وسیله قرارداد مشارکت در فراوری و پخش برنامه بند ج ماده 37 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور اشاره شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 956

به "همکاری صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان برای آموزش فعالیت های ورزشی در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان برای آموزش فعالیت های ورزشی در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید