واکنش مطهری به اخراجش در ملاقات سوپرجام

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مربی پرسپولیس در واکنش به اخراجش در سوپرجام می گوید هر تیمی که بیش تر داد و بی داد کند، سوت به سمت آن تیم است.

واکنش مطهری به اخراجش در ملاقات سوپرجام

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری پس از شکست پرسپولیس مقابل فولاد اظهار کرد: به تیم فولاد تبریک می گویم چون واقعا تیم لایق و خوبی هستند. بازی درگیرانه و فیزیکی بود و در نیمه دوم کارمان را خوب جلو می بردیم که متاسفانه اخراج شیری به تیم ما سکته داد اما به هر حال ما یک تیم هستیم و همواره گفتم همه بازیکنان ما برای ما ارزشمند هستند و به بچه ها خسته نباشید می گویم.

او درباره اخراجش به وسیله محمدرضا اکبریان، داور ملاقات گفت: او از داوری خداحافظی نموده و صحبت های زیادی راجع به سبک داوری اش دارم اما هیچ بی احترامی نمی کنم. او سبک کاری اش جوری است که هر تیمی بیشتر داد و بی داد کند، سوت به سمت آن تیم است. داور باید جرات داشته باشد و تیم ها به سبک داوری او نگاه می نمایند و به این شکل برخورد می نمایند. امروز روز خداحافظی داور بازی بود و به او خسته نباشید می گویم. به همین علت به همین حرف ها بسنده می نمایند.

مربی پرسپولیس افزود: طرفداران بسیار بی احترامی می کردند و من به نیروی انتظامی تذکر دارم. طرفداران جملات قشنگی نگفتند.

او در سرانجام خطاب به طرفداران پرسپولیس گفت: با قدرت کارمان را پیش می بریم و سعی می کنیم قهرمانی را تکرار کنیم اما همه چیز دست مربی و بازیکنان نیست و همه چیز باید دست به دست هم دهد تا یک تیم قهرمان گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2178

به "واکنش مطهری به اخراجش در ملاقات سوپرجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مطهری به اخراجش در ملاقات سوپرجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید