پاداش نایب قهرمانی آسیا، پشت سد تحریم ها

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، پرسپولیس هنوز نتوانسته پاداش نایب قهرمانی در آسیا را از کنفدراسیون بگیرد.

پاداش نایب قهرمانی آسیا، پشت سد تحریم ها

همان طور که فدراسیون فوتبال به خاطر تحریم ها دستش از پاداش فیفا برای جام جهانی کوتاه مانده بود، باشگاه پرسپولیس هم هنوز نتوانسته پاداش نایب قهرمانی در آسیا را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد. مشکل، نحوه دریافت این پاداش ها از راه قانونی است.

با وجود نامه نگاری های متعدد و تماس های تلفنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا ، دریافت پاداش نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و انتقال ارز به کشور هنوز محقق نشده است و کوشش های باشگاه به منظور برطرف این مشکل ادامه دارد. اقدامات قانونی و اداری برای دریافت پاداش نایب قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا بلافاصله پس از برگزاری فینال رقابت ها از سوی باشگاه شروع شد. در این ارتباط بیش از 6 نامه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است. همچنین با مسئول بخش مالی کنفدراسیون گفتگوی تلفنی صورت گرفت.

با وجود همه این اقدام ها، تا این لحظه با مطرح شدن موضوع تحریم های مالی و بانکی کشورمان و مسائل انتقال ارز نسبت به در اختیار گذاشتن این پاداش از سوی کنفدراسیون اقدام نشده است. البته باشگاه پرسپولیس اعلام نموده که کوشش های خود را به وسیله تمام مبادی رسمی همچنان دنبال خواهد نمود.

2 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 261

به "پاداش نایب قهرمانی آسیا، پشت سد تحریم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش نایب قهرمانی آسیا، پشت سد تحریم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید