پیغام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته هرمزگان

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، استاندار هرمزگان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته هرمزگان را به مردم شریف این استان، تبریک گفت.

پیغام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته هرمزگان

به گزارش خبرنگاران هرمزگان، استاندار هرمزگان با صدور پیغامی، فرارسیدن هفته هرمزگان را به مردم شریف این استان، تبریک گفت.

دکتر فریدون همتی در این پیغام آورده است:

بسم الله الرحمان الرحیم

نامگذاری چهارم تا دهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته هرمزگان با تصویب شورای فرهنگ عمومی استان، حرکتی مبتکرانه و هوشمند در راستای معرفی فرصت های بالفعل و بالقوه هرمزگان در جهت ساختن آینده ای روشن برای این استان است .

هرمزگان استانی سرشار از تنوع،نعمت ،ظرفیت های بکر و ناشناخته و بستری ویژه برای تحقق آرزوها و ایده های خلاق است و دروازه های این سرزمین بخشنده همواره بر روی تمام اقوام باز بوده است.

هفته هرمزگان بستری فراهم میکند که تمام پتانسیل و ظرفیت های استان یکجا و در ابعادی وسیع معرفی گردد و در این راستا همه ادارات ،تشکل ها و بخش های استان پای کار آمده اند و سال جاری قدم اول مستحکم برداشته شد و با توجه به محدودیت های بیماری کرونا کوشش و جدیت همه بخش ها قابل تقدیر است.

هرمزگان مستحق آن است در ابعاد و گستره ملی و بین المللی معرفی گردد و هفته هرمزگان زمان

مناسبی برای نشر فرهنگ، هنر، آیین ها، رسوم، باورها و استعدادهای گردشگری،سرمایه ای،تجاری،صنعتی و ... این استان است.

اینجانب فرارسیدن هفته هرمزگان را به همه مردم شریف و غیرتمند استان که مدافعان اصلی خلیج فارس و مرزهای آبی و هویتی ایران اسلامی هستند تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همگان بتوانیم با همکاری یکدیگر، گام های موثری در راه پیشرفت همه جانبه استان هرمزگان برداریم.

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1827

به "پیغام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید