کانادا هم تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران: پس از تصمیم اخیر آمریکا و اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه کانادا نیز خاطرنشان کرد تحریمهای تازه ای را علیه شرکت های روسی اعمال نموده است.

کانادا هم تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس؛ دولت کانادا علاوه بر وضع تحریم های جدید علیه شرکت های روسی بعضی مقام های جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک را نیز تحریم نموده است.

بر اساس این گزارش استفان هارپر نخست وزیر کانادا تاکید نمود: تحریمهای جدید محدوده وسیعی از شرکتهای روسی فعال در بخشهای نظامی؛ مالی و انرژی را هدف قرار می دهد. دولت کانادا همچنین تحریمهای سیاسی و مالی را علیه مقامهای ارشد جمهوری های مردمی دونتسک و لوهانسک وضع نموده است.

هارپر با انتشار بیانیه ای در وبسایت رسمی خود اضافه نمود: علاوه بر ممنوعیت فعالیت شرکتهای نظامی روسیه در کانادا این تحریمها محدودیت های زیادی را علیه شرکتها و موسسات مالی و انرژی روسیه اعمال خواهد نمود.

وی تاکید نمود: ما حاضر هستیم تا اگر روسیه سیاست خود در قبال اوکراین را تغییر ندهد تحریمهای بیشتری را علیه مسکو وضع کنیم.کانادا 4 می نیز تحریمهایی را علیه 16 بانک و شرکت روسی اعمال نموده بود.12 جولای نیز دولت کانادا این تحریمها را علیه 14 مقام روسی گسترش داد. از شروع بحران اوکراین تاکنون کانادا 110 شرکت و مقام روسی را با تحریم روبرو نموده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 414

به "کانادا هم تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا هم تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید