آذری: داور بازی ذوب آهن - سپاهان خودش را هم نتوانست کنترل کند، چه برسد به بازی، تظاهر بس است، فوتبال مان را بازی کنیم!

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با انتقاد شدید از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: وحید کاظمی خودش را هم نتوانست کنترل کند، چه برسد به جریان بازی!

آذری: داور بازی ذوب آهن - سپاهان خودش را هم نتوانست کنترل کند، چه برسد به بازی، تظاهر بس است، فوتبال مان را بازی کنیم!

به گزارش خبرنگاران، سعید آذری درباره شکست 2 بر یک تیم ذوب آهن مقابل سپاهان در دربی اصفهان گفت: هم کسانی در خانه این بازی را دیدند و هم کسانی که به استادیوم آمدند از دیدن یک بازی زیبا لذت بردند. متأسفانه کسانی هم که این بازی را نگاه نکردند یک مسابقه خوب به لحاظ کمی و کیفی را از دست دادند. من به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن این برد را به تیم سپاهان تبریک و به بازیکنان و کادرفنی خودمان هم خسته نباشید می گویم.

وی که با برنامه و اما ورزش رادیو جوان صحبت می کرد در مورد قضاوت وحید کاظمی در دربی اصفهان توضیح داد: پیش از این بازی هم این نگرانی را در مورد داوری داشتیم. متأسفانه هجمه هایی توسط خیلی از تیم ها به راه افتاده، که سودش را هم می برند. برخی ها پیش از بازی های بزرگ همجه هایی را علیه داوری آغاز می نمایند و در نهایت سودش را می برند. من در این خصوص پیش از بازی با سپاهان با فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم و به آنها گفتم با توجه به بازیکنان دو تیم و سرعت بازی، احتیاج به داوری داریم که بتوانند بازی را کنترل کند. متأسفانه کاظمی حتی خودش را هم نتوانست کنترل کند چه برسد به بازی. او با یک چهره پرخاشگر وارد زمین شد و با همان چهره پرخاشگر هم زمین را ترک کرد و در نهایت تیم ما از داوری متضرر شد. امیدوارم این آخرین باری باشد که چنین اتفاقی برای تیم ما می افتد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: حقیقت را می گویم و خود کاظمی هم می تواند در خصوص قضاوتش در دربی اصفهان صحبت کند. سوتی که داور زده را نمی توان برگرداند. همانطور که بیژن حیدری هم هفته گذشته آن اشتباه را علیه تیم ما مرتکب شد. الان خدمت فریدون اصفهانیان هم عرض می کنم که بازی های بزرگ احتیاج به آدم های بزرگ دارد تا جریان مسابقه را مدیریت نمایند. داوری که نمی تواند یک لبخند در بازی بزند به درد قضاوت چنین مسابقه ای نمی خورد. کاظمی داور جوانی است و می تواند چندین سال قضاوت کند اما با این راهی که انتخاب نموده یکی از صندلی های بین المللی ایران را از دست خواهیم داد.

آذری در پاسخ به این پرسش که به نظرش چرا قضاوت این مسابقه به علیرضا فغانی واگذار نشد، گفت: من هم این حرف را خدمت آقای اصفهانیان عرض کردم، ایشان هم گفتند چون فغانی تازه از جام جهانی برگشته، آمادگی جسمانی لازم را برای قضاوت در دربی اصفهان ندارد و بهتر است یک بازی سبک به او بدهیم. این دقیقاً حرفی است که اصفهانیان به من زد، در صورتی که کاظمی هم هفته قبل بازی پرسپولیس را در آن شرایط سوت زده و در آن بازی هم دشوار تحت تأثیر جو استرسی استادیوم قرار گرفته بود.

وی در ادامه در مورد روند نتیجه گیری تیمش یادآور شد: الان از میانگین دو امتیاز در هر مسابقه عقب افتاده ایم و انتظارم این بود پس از چهار هفته به این میانگین برسیم اما مطمئنم روند ما روز به روز بهتر خواهد شد. تنها چیزی که نمی توانیم کنترل کنیم همین اشتباهاتی است که در میدان بازی رخ می هد. چهار هفته در مسابقات چیزی نیست و روندی که من از تیمم می بینم بسیار مثبت است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به این پرسش که آیا برای پر کردن جای خالی مرتضی تبریزی بازیکن جدیدی را جذب خواهند کرد یا خیر؟ گفت: سال گذشته هم دربی رفت در فولاد شهر را با دو گل به سپاهان واگذار کردیم، در آن بازی امیر قلعه نویی سرمربی تیم ما بود و مرتضی تبریزی هم حضور داشت. تبریزی بازیکن ارزشمندی است اما مطمئن باشید همین جوانان جای او را پر خواهند کرد. مرتضی تبریزی زمانی که به تیم ما آمد مگر کسی او را می شناخت، همانطور که گفتم قطعا جوانان ذوب آهن جای او را پُر خواهند کرد و ما هم به دنبال خریدهای گران قیمت نیستیم.

آذری در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال به تعهدات خود در مورد قرارداد مرتضی تبریزی عمل نموده است؟ بیان کرد: یک ضرب المثل است که همدان دور است، اما میدان نزدیک است. هفته دیگر همه چیز معین می گردد. استقلال مجموعه مدیریتی خوبی دارد و مشکلی ایجاد نمی گردد. ما هم قرارداد را بر اساس قوانین بین المللی و داخلی تنظیم نموده ایم و ان شاالله باشگاه استقلال هم به تعهدات خود عمل خواهد نمود. امیدوارم مرتضی تبریزی عملکرد خوبی در استقلال داشته باشد.

وی درباره صحبت هایی که در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان مطرح می گردد و اینکه عده ای اعتقاد دارند این قراردادها باید به صورت شفاف منتشر گردد، گفت: بهتر است این حرف ها را کنار بگذاریم. این برای من که مدیرعامل باشگاهی هستم و می دانم چه کسی به خاطر چه پولی از چه باشگاهی جدا گردیده، غیر قابل قبول است. ما هر کاری در این فوتبال می خواهیم انجام می دهیم و در آخر هم مردم را شهید می کنیم. منِ مدیر می گویم به خاطر هوادار در باشگاه هستم، آن بازیکن می گوید به خاطر هوادار در تیم است. به نظرم تظاهر بس است و بهتر است فوتبال مان را بازی کنیم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 119

به "آذری: داور بازی ذوب آهن - سپاهان خودش را هم نتوانست کنترل کند، چه برسد به بازی، تظاهر بس است، فوتبال مان را بازی کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: داور بازی ذوب آهن - سپاهان خودش را هم نتوانست کنترل کند، چه برسد به بازی، تظاهر بس است، فوتبال مان را بازی کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید