تور استرالیا: آموزش نحوه برخورد با کانگوروها، تصمیم نو مقامات استرالیا

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، کانگوروها و جانوران کیسه دار، از زمره حیوانات وحشی هستند. دولت کشور استرالیا میخواهد به گردشگران بیاموزد که نحوه برخورد با آن ها، نباید مانند حیوانات خانگی اهلی، باشد.

تور استرالیا: آموزش نحوه برخورد با کانگوروها، تصمیم نو مقامات استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

کانگوروها بسیار دوست داشتنی هستند و جاذبه بزرگی برای جهانگردان، به شمار می آیند، اما این نقطه توریستی محبوب در کشور استرالیا، امیدوار است که بتواند به جهانگردان آموزش دهد که جانوران کیسه دار، حیواناتی وحشی هستند، نه حیوانات خانگی اهلی. پس از بعضی اتفاقات پیش آمده به وسیله کانگوروها در بیمارستان موریست (Morisset Hospital) در جنوب دریاچه مک کوایر (Lake Macquarie) در استان نیو ساوث ویلز (New South Wales) در سواحل شرقی استرالیا، مکانی که کانگوروهای زیادی در تپه های سرسبز، در حال چرا هستند، هشدارهای بسیاری در این مورد داده شده است.

در حالی که این مکان میان بازتماشامایندگان بسیار محبوب است، مقامات محلی هشدارهایی در خصوص خطرات نزدیک شدن به این موجودات دوست داشتنی، داده اند. چندین مورد حادثه در این منطقه اتفاق افتاده است که در آن، بازتماشامایندگان به وسیله کانگوروها، زخمی شده اند؛ زیرا این موجودات به غذایی که از سمت جهانگردان به آن ها داده می گردد، بخصوص هویج، خوراکی شیرین مورد علاقه آن ها، جذب می شوند.

کانگوروها در زمانی که در حال کوشش برای گرفتن غذای مورد علاقه شان، هستند، کمی پرخاشگر می شوند و خطر نزدیک شدن در این حالت به آن ها این است که ممکن است آن ها، جهانگردان را زخمی نمایند.

شرکت های اتوبوسرانی، که بازتماشامایندگان را از ایستگاه قطار به بیمارستان موریست، یک مرکز روانپزشکی برای تماشا کانگوروها می برند در کنار مقامات محلی، سعی دارند تا به جهانگردان بیاموزند که به کانگوروها غذا ندهند.

سرویس کروسن شاتل (Kroosn Shuttle)، عکس هایی از جراحاتی که در صفحه فیس بوک خود، دریافت نموده بود را، منتشر کرد و گفت، این توصیه ای برای غذا ندادن به کانگوروها است.

البته تنها خود حیوانات نیستند که باعث بروز مسائل می شوند. آن مورگان، یک متخصص حیات وحش، به هرالد (Herald) در استرالیا گفت که مواردی از عذاب دادن، برخورد خصمانه و ناراحت کردن کانگوروها را، از سمت مردم مشاهده نموده است. مواردی چون فرار یک جهانگرد با موز و ترغیب کانگوروها برای تعقیب آن، دراز کشیدن روی یک کانگوروی نر بالغ برای سلفی گرفتن و بیرون کشیدن بچه کانگوروها از کیسه های مادرانشان. وی گفت:

این برخوردها، حق این حیوانات نیست.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2107

به "تور استرالیا: آموزش نحوه برخورد با کانگوروها، تصمیم نو مقامات استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: آموزش نحوه برخورد با کانگوروها، تصمیم نو مقامات استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید