احداث محوطه گردشگری روستایی با 50 میلیارد سرمایه گذاری در نیر

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، احداث محوطه گردشگری روستایی با 50 میلیارد سرمایه گذاری در نیر صورت می گیرد.

احداث محوطه گردشگری روستایی با 50 میلیارد سرمایه گذاری در نیر

بهنام وکیلی اظهار کرد: در حال حاضر محوطه جهانگردی در روستای کورعباسلو این شهرستان در مساحت یک هزار و 266 مترمربع در حال احداث است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایعدستی شهرستان نیر اضافه نمود: محوطه جهانگردی روستای کورعباسلو با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی بخش خصوصی اجرا می گردد که در حال حاضر بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او گفت: روستای کورعباسلو از مهمترین روستاهای جهانگردی در شهرستان بشمار می رود که دارای منظره ها طبیعی زیبا و آثار تاریخی ارزشمندی بوده و می تواند یکی از ظرفیت های شهرستان برای جذب جهانگرد محسوب گردد. اجرای طرح های زیرساختی می تواند نقش تاثیرگذاری در این زمینه داشته باشد که از دیگر طرح ها در این حوزه احداث نخستین هتل سه ستاره روستایی استان در این روستاست.

وکیلی با اشاره به پیشرفت بیش از 50 درصدی این طرح اعلام کرد: هتل 3 ستاره روستای کورعباسلوی با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی بخش خصوصی در یک هزار و 618 متر مربع زیربنا در حال احداث بوده که بهره برداری از آن زمینه برای رونق جهانگردی شهرستان را فراهم خواهد نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2110

به "احداث محوطه گردشگری روستایی با 50 میلیارد سرمایه گذاری در نیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث محوطه گردشگری روستایی با 50 میلیارد سرمایه گذاری در نیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید