مقرون به صرفه ترین محله های تهران برای خرید خانه

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در منطقه اتابک تهران به 14 میلیون و 702 هزار تومان رسیده است. این رقم برای واحد های دو تا پنج سال ساخت است و به این ترتیب یک آپارتمان 80 متری نوساز در این منطقه می تواند یک میلیارد و 176 میلیون تومان قیمت داشته باشد.

مقرون به صرفه ترین محله های تهران برای خرید خانه

به گزارش خبرنگاران؛ با همین پول در کرج می گردد به محله هایی مثل باغستان در شمال غرب این شهر فکر کرد اما با نصف این بودجه آپارتمان های نوساز شهر های پاکدشت و قرچک در دسترس خواهند بود. در این مطلب قیمت مسکن در منطقه ها مقرون به صرفه قیمت مرکز و شهر کرج را آنالیز می کنیم و نگاهی به آخرین نرخ خودرو های مقرون به صرفه قیمت و کارکرده می اندازیم.

مقرون به صرفه ترین محله های تهران برای خرید خانه

میانه قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی نوساز در محله اتابک تهران ظرف یک هفته گذشته 14 میلیون و 702 هزار تومان بوده است. محله ای که یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای خرید خانه در تهران است و عدد و رقم های محله های فلاح و خلیج فارس هم تفاوت چندانی با آن ندارد. اما اگر با بودجه کمتری دنبال خرید خانه هستید، در اطراف مرکز، ارزش هر متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت، در شهر بومهن حدود 10 میلیون و 41 هزار تومان در سایت های آنلاین برآورد شده است.

مقرون به صرفه ترین محله های تهران برای اجاره نشینی

میانه اجاره بهای کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز در منطقه فلاح تهران، حدود شش میلیون و 720 هزار تومان به ثبت رسیده است. مستاجران ساکن قرچک هر ماه تقریبا نصف این پول را برای آپارتمان نوساز 80 متری می پردازند. چیزی حدود سه میلیون و 280 هزار تومان. اطلاعات سایت دیوار تعیین می نماید که در شهر پرند این رقم به دو میلیون و 160 هزار تومان می رسد.

قیمت مسکن در کرج

میانه قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در منطقه کوی مهر شهر کرج حدود 23 میلیون و 253 هزار تومان گزارش شده است. کوی مهر در بخش جنوب غربی این شهر است اما جزو یکی از منطقه ها نسبتا گران قیمت کرج دسته بندی می گردد. بد نیست بدانید با این پول در مرکز می گردد سراغ محله های مقرون به صرفه قیمتی مثل جیحون و خیابان هاشمی در جنوب شهر رفت.

اجاره بها در کرج چقدر است؟

میانه اجاره بهای کامل یک واحد آپارتمان 80 متری نوساز در بلوار عظیمیه کرج (یکی از گران ترین منطقه ها این شهر) هشت میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است. نرخ اجاره بها در عظیمیه کرج با شهرری در تهران برابری می نماید. مستاجران کرجی با نصف این پول می توانند به منطقه منظریه نقل مکان نمایند و ماهانه چیزی حدود چهار میلیون و 240 هزار تومان بپردازند.

قیمت مناسب ترین خودرو های بازار

پراید صندوقدار، مقرون به صرفه ترین خودرو فعلی بازار، ظرف یک هفته قبل حول و حوش 140 میلیون تومان معامله شد و 0/6 درصد افزایش قیمت پیدا کرد. سمند LX هم برترین محصول بازار برای خرید خودرو با بودجه 250 میلیون تومان است. در همین بازه قیمتی می گردد به رانای 244 میلیون تومانی هم فکر کرد.

قیمت خودرو های دست دوم و کمتر از 200 میلیون تومان

پراید 131 مدل سال 97 با کارکرد بیشتر از 10 هزارکیلومتر، ظرف یک هفته گذشته به طور میانه 118 میلیون و 360 هزار تومان در سایت دیوار آگهی شده است. یعنی قیمت پراید دست دوم مدل سال 97 با مدل صفرکیلومتر آن حدود 22 میلیون تومان اختلاف دارد. اگر در بین محصولات داخلی با بودجه کمتر از 200 میلیون تومان دنبال خرید خودرو دست دوم هستید، پژو 405 با رقم 184 میلیون و 640 هزار تومان در دسترس است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1963

به "مقرون به صرفه ترین محله های تهران برای خرید خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین محله های تهران برای خرید خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید