اشتباهات بازسازی خانه را بشناسید

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، برای بازسازی خانه ممکن است دچار اشتباهاتی به صورت ناخواسته شوید که وقت و انرژی و هزینه شما را هدر دهد. برای این که دچار اشتباهات بازسازی خانه نشوید بهتر است با آن آشنا شوید. ما در این مقاله شما را مطلع می کنیم. برای چنین تغییر بزرگی باید به همه وسایل و فضایی که اشغال می نمایند توجه کنید. ممکن است بخواهید برای بازسازی آشپزخانه کابینت های جدید خریداری کنید. باید در نظر داشته باشید که در دکوراسیون قبلی چه وسایلی را در آشپزخانه قرار می دادید و برای آن ها فضایی هم در نظر بگیرید تا با کمبود جا روبرو نشوید.

اشتباهات بازسازی خانه را بشناسید

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

اشتباهات بازسازی خانه؛ قبل از آغاز مطلع باشید

در مرحله اول هدف خودتان را از بازسازی ساختمان معین کنید. شاید واقعا لازم نباشد محتمل چنین هزینه ای شوید. از تصمیم خود مطمئن شوید. این که معین کنید کدام قسمت های خانه باید بازسازی گردد، احتیاج به دقت زیادی دارد. تصمیم عجولانه و فکر نشده نگیرید، زیرا بازسازی تا مدت ها ممکن است طول بکشد و همین زمان شما را از نموده خود پشیمان کند.

در طول زمان بازسازی شاید لازم باشد در خانه دیگری اقامت داشته باشید تا مراحل آن به اتمام برسد. زندگی در میان خاک و به هم ریختگی های حاصل از بازسازی بسیار سخت است. به همین دلیل ضروری است قبل از آغاز این موضوع، به فکر فضای دیگری برای نقل مکان باشید.

موضوع بعدی که حتما باید قبل از بازسازی از آن مطلع شوید، برآورد هزینه این کار است. برای این کار با شرکت ویرا معماری می توانید مشورت کنید تا بر اساس احتیاج و درخواست شما، هزینه ای محاسبه گردد. در صورتی که این هزینه مطابق میل و بودجه شما باشد یک قرارداد مابین شما و شرکت صورت می گیرد تا بر اساس جزئیات آن کار پیش رود. با این کار زمان اتمام پروژه هم برای شما تخمین زده می گردد. شما می توانید کارهای خود را برنامه ریزی کنید و برای تحویل خانه جدید خود آماده شوید.

البته تاریخی که به شما اعلام می گردد یک تاریخ حدودی است. ممکن است بر طبق اتفاقات پیش بینی نشده، زمان اتمام پروژه به تاخیر بیفتد. به همین دلیل بهتر است این احتمالات را هم در نظر بگیرید که در صورت روبرو شدن با آن دچار مشکل نشوید. بهتر است قبل از بازسازی، هزینه این کار را به صورت آماده داشته باشید. در صورتی که این مبلغ در دسترس شما نباشد ممکن است شرکت طرف قرارداد شما از ادامه کار خودداری کند.

چند نکته برای جلوگیری از اشتباهات بازسازی خانه

برای بازسازی خانه های قدیمی نظر شخصی شما مهم است. اما آیا مطمئن هستید که نظر شما برای اجرایی کردن یک ایده نتیجه مثبت خواهد داشت یا خیر؟ بهتر است نظر شخصی خود را به کارشناس مربوطه برای بازسازی و تغییر دکوراسیون بگویید تا سلیقه شما را به طور کلی درک کند.

سپس او ممکن است برای بعضی از نظرات شما، پیشنهادات دیگری ارائه دهد. با دقت به دلایل او گوش کنید و در صورت احتیاج از او بخواهید به شما یک نمونه کار نشان دهید. نمونه کارهای بسیاری در فضای اینترنت وجود دارند که شما با جستجو به خیلی از آن ها دسترسی خواهید داشت و می توانید از آن ایده بگیرید.

یکی از اشتباهات خطرناکی که در هنگام بازسازی ممکن است با آن روبرو شوید، عدم رعایت اصول ایمنی در خانه است. در صورتی که نقشه تاسیسات خانه را در دسترس دارید، قبل از آغاز مرحله بازسازی آن را تحت اختیار کارشناسان قرار دهید تا از جای قرارگیری لوله های گاز و آب و … باخبر باشند.

برای بازسازی خانه از مدهای زودگذر ایده نگیرید. هزینه ای که بابت این کار می پردازید با ارزش تر از یک دوره کوتاه مدت برای به روز بودن است. بنابراین بهتر است در برای بازسازی خانه از سبک هایی بهره ببرید که همواره زیباست.

منبع: ویرا معماری
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 1030

به "اشتباهات بازسازی خانه را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباهات بازسازی خانه را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید