افشای مشخصات و طراحی گوشی پوکو M4 Pro 5G

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، با این که هنوز چند روز به رونمایی رسمی از گوشی Poco M4 Pro 5G به جای مانده، بعضی از مشخصات کلیدی این دستگاه منتشر شده است.

افشای مشخصات و طراحی گوشی پوکو M4 Pro 5G

به گزارش خبرنگاران، برند پوکو میخواهد از گوشی تازه Poco M4 Pro 5G در 15 فوریه (26 بهمن) در بازار هند رونمایی کند. با این حال پیش از عرضه رسمی، وبسایت MySmartPrice گزینه های رنگ، ویژگی ها و مشخصات این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

گفته می گردد که گوشی Poco M4 Pro 5G در سه نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه عرضه خواهد شد. این سه نسخه به ترتیب با رم 4 گیگابایتی، 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی ارائه می شوند. این دستگاه بعلاوه دارای گزینه های ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی خواهد بود. در خصوص رنگ های دستگاه نیز می دانیم که این گوشی هوشمند در سه نوع رنگ متنوع عرضه خواهد شد.

در بازار جهانی، این گوشی در رنگ های مشکی، Poco Yellow و Cool Blue عرضه می گردد؛ بنابراین ساده ترین نتیجه گیری این است که این رنگ ها در بازار هند نیز ارائه شوند. بعلاوه، برند پوکو اخیراً در توییتر تأیید نموده که این دستگاه حتماً در این سه رنگ در بازار هند عرضه خواهد شد.

با توجه به مشخصات افشاشده، گوشی Poco M4 Pro 5G جانشین Poco M3 Pro خواهد بود. این گوشی هوشمند مجهز به چیپست MediaTek Dimensity 810 خواهد شد. چنان که پیشتر نیز اشاره شد این تراشه با 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می گردد. باتری این دستگاه نیز از فناوری شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید.

این مدل در بازار جهانی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با وضوح +FHD است. نمایشگر این دستگاه بعلاوه دارای محافظ گوریلا گلس 3 و نرخ تازه سازی 90 هرتز می باشد. برای پنل جلویی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است. بعلاوه در پنل پشتی یک سیستم دوربین دوگانه واقع شده است که شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه می گردد.

این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت است که در کنار قاب آن نصب شده. در خصوص نرم افراز این دستگاه هم می دانیم که روی سیستم عامل اندروید 11 بوت می گردد. این گوشی بعلاوه دارای بلندگو های استریو، پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری نیز می باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2219

به "افشای مشخصات و طراحی گوشی پوکو M4 Pro 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات و طراحی گوشی پوکو M4 Pro 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید