امکان مشاهده بروزرسانی شرایط در فهرست چت واتساپ

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، پس از انتشار بعضی بهبود ها در قسمت استاتوس واتساپ، مانند توانایی واکنش به به روزرسانی های شرایط با انتخاب یکی از 8 ایموجی موجود، این پیغام رسان اکنون قابلیت مشاهده به روزرسانی های شرایط در لیست چت را به بعضی از آزمایش کنندگان خوش شانس نسخه بتای اندروید ارائه می دهد.

امکان مشاهده بروزرسانی شرایط در فهرست چت واتساپ

به گزارش خبرنگاران، نسخه بتای اندروید 2.22.13.9 واتساپ به تازگی این ویژگی را برای بعضی از آزمایش نمایندگان بتا منتشر نموده است. همانطور که در این اسکرین شات مشاهده می کنید، زمانی که یک مخاطب استاتوس واتساپ خود را بروزرسانی می نماید، این بروزرسانی در فهرست چت نیز مشاهده خواهد شد.

برای مشاهده آن تنها کافی است روی عکس نمایه کاربر ضربه بزنید. از آنجایی که این ویژگی اکنون در واتساپ بتا برای کاربران اندروید ارائه شده است، ممکن است در آینده ای نزدیک برای بعضی از آزمایش نمایندگان بتای نسخه iOS نیز عرضه گردد.

واتساپ قابلیت مشاهده به روز رسانی شرایط را در نسخه بتای ویندوز نیز منتشر نموده است. همانطور که در اسکرین شات منتشر شده مشاهده می کنید، دکمه ای به این اپلیکیشن اضافه شده است که با انتخاب آن تمام به روز رسانی های شرایطی که در سربرگ فهرست چت وجود دارد را به نمایش می گذارد. بعضی از کاربران نسخه ویندوز واتساپ ممکن است پس از بروزرسانی این نرم افزار به نسخه بتای 2.2232.6.70 دکمه به روزرسانی شرایط را مشاهده ننمایند. در این صورت کافی است یک بار برنامه را بسته و دوباره باز نمایند.

از آنجایی که این ویژگی در نسخه بتا منتشر شده است، بعضی از ویژگی های مربوط به به روزرسانی های شرایط هنوز در دسترس نیستند؛ برای مثال نمی توانید به به روزرسانی های شرایط دیگران پاسخ دهید و نمی توانید شرایط جدیدی ایجاد کنید. باید دید آیا این ویژگی به نسخه اصلی واتساپ را پیدا می نماید یا خیر.

منبع: wabetainfo

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2307

به "امکان مشاهده بروزرسانی شرایط در فهرست چت واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان مشاهده بروزرسانی شرایط در فهرست چت واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید