مانیتور قابل حمل برای موبایل ساخته می گردد

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، کاربردهای تلفن هوشمند بسیار وسیع هستند. از بازی های آنلاین گرفته تا تماشای فیلم، تایپ کردن و غیره.

مانیتور قابل حمل برای موبایل ساخته می گردد

با این وجود تایپ کردن روی نمایشگر موبایل کار خسته نماینده و سختی است. درهمین راستا برای تسهیل استفاده از موبایل، شرکت های سامسونگ و ال جی تصمیم دارند یک مانیتور قابل حمل برای موبایل ها بسازند. این مانیتورها طوری طراحی شده اند که به کاربر اجازه می دهند از تمام قدرت رایانشی موبایل خود در یک نمایشگر بزرگتر استفاده نمایند.

این مانیتورها سبک هستند و با سیم یا بلوتوث به دستگاه متصل می شوند.

پیش از این شرکت ها روش های مختلفی برای بزرگتر کردن نمایشگر موبایل به کار گرفتند. گوگل در اندروید 10 حالتدسک تاپ مود را عرضه کرد. این حالت به کاربران اجازه می دهد به وسیله یک نمایشگر بزرگتر از موبایلشان استفاده نمایند. سامسونگ نیز حالت مشابه دکس مود را در دستگاه هایش ارائه نموده است. البته ال جی نیز در نسخه نرم افزار اندروید 10 خود حالت مشابهی را عرضه نموده است. با این وجود نمایشگر جدید مانیتوری قابل حمل را برای کاربران فراهم می نماید که به طور خاص برای موبایل طراحی شده است.

این نمایشگر دارای یک کیبورد است و کاربر می تواند آن را به دستگاه مورد احتیاج خود وصل کند.

سامسونگ نمایشگر قابل حمل خود را سامسونگ دکس بوک نام گذاری نموده است. این دستگاه یک نمایشگر فول اچ دی 14.1 اینچی با باتری 10 هزار میلی آمپری است که کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد.

نمایشگر مخصوص موبایل ال جی کلود تاپ نام دارد. این نمایشگر نیز فول اچ دی و 14.1 اینچی است. اما باتری آن 5 هزار میلی آمپری است. وزن نمایشگر نیز فقط 600 گرم است.

قیمت هر دو محصول حدود 340 تا 420 دلار است و احتمالا در نیمه دوم 2020 میلادی به بازار عرضه شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 983

به "مانیتور قابل حمل برای موبایل ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور قابل حمل برای موبایل ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید