انتقال خبرساز برای فوتبال ایران؛ستاره پرسپولیسی در کنار بنزما!

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، هافبک ایرانی علاقه بسیاری به همکاری با ژاردیم داشت اما حالا که او از الاهلی رفته، شاید احمد نور هم ساز جدایی را کوک کند.

انتقال خبرساز برای فوتبال ایران؛ستاره پرسپولیسی در کنار بنزما!

به گزارش خبرنگاران احمد نوراللهی دو فصل درخشان را در شباب الاهلی امارات پشت سر گذاشت و توانست عنوان قهرمانی ادنوک لیگ را به دست بیاورد. نوراللهی یکی از هافبک های کلیدی و مهم الاهلی بود و با تأثیرگذاری در ریتم بازی این تیم از بازیکنان مورد اعتماد لئوناردو ژاردیم پرتغالی محسوب می شد. همزمان نوراللهی برای تیم ملی نیز به میدان رفت و در جام جهانی نیز سه بازی مقابل انگلیس، ولز و امریکا انجام داد تا شایستگی های خود را بیشتر به تصویر بکشد.

با خاتمه فصل، قرارداد نوراللهی با الاهلی هم به اتمام رسید تا حدس های بسیاری درباره آینده او منتشر گردد. الاهلی برای تمدید قرارداد با نوراللهی دست به کار شده اما مشکل اینجا است که ژاردیم از باشگاه اماراتی جدا شده و احتمالاً راهنمایی تیمی در قطر را بر عهده خواهد گرفت. همین مسأله یک نکته منفی برای توافق نوراللهی با الاهلی امارات است. هافبک ایرانی علاقه بسیاری به همکاری با ژاردیم داشت اما حالا که او از الاهلی رفته، شاید احمد نور هم ساز جدایی را کوک کند.

عملکرد درخشان نوراللهی باعث شده تا چند تیم مطرح از حوزه خلیج فارس برای جذب او علاقه مند باشند. یکی دو تیم قطری که یکی از آنها باشگاه تازه ژاردیم است و یکی دو تیم از لیگ عربستان که پیشنهادهایی برای جذب نوراللهی داده اند. شایعه هم در این بین زیاد است. به عنوان نمونه صحبتی مطرح شده مبنی بر اینکه نوراللهی در رادار الاتحاد عربستان قرار گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فصل بعد پیراهن این تیم را بر تن خواهد نمود.

الاتحاد همان تیم مشهوری است که به تازگی کریم بنزما را جذب نموده و مهاجم فرانسوی را به تور انداخته. با توجه به شروع دوباره روابط میان ایران و عربستان، بعید نیست چند بازیکن ایرانی را در لیگ این کشور ببینیم. اگر شایعه ها حقیقت داشته باشند، یکی از آنها احمد نوراللهی خواهد بود. هافبک کم حاشیه ای که فقط به فوتبال فکر می نماید و نه چیزی جز آن.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2439

به "انتقال خبرساز برای فوتبال ایران؛ستاره پرسپولیسی در کنار بنزما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال خبرساز برای فوتبال ایران؛ستاره پرسپولیسی در کنار بنزما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید