اگر بلیط تان یک طرفه است به عمان سفر نکنید (تور عمان ارزان قیمت)

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، بعضی از مسافران از اوایل اسفند ماه برای رزرو بلیط تهران به تورنتو، تهران به استانبول و یا مقاصد دیگر اقدام نموده و قصد دارند تعطیلات نوروزی را نزد دوستان یا اعضای خانواده در خارج از کشور بگذارنند. یکی از این مقاصد پرسفر عمان است.

اگر بلیط تان یک طرفه است به عمان سفر نکنید (تور عمان ارزان قیمت)

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

اگر قصد سفر به عمان با استفاده از تسهیلات دریافت ویزا (ویزا) در فرودگاه این کشور را دارید، باید به این نکته توجه کنید که بر اساس قانون تازه شرکت های هواپیمایی، باید علاوه بر بلیط برگشت، 300 دلار موجودی نیز داشته باشید.

بر اساس اعلام روابط عمومی علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر، از اوایل سال گذشته و طی مذاکراتی که بین ایران و عمان صورت گرفت، مسافران ایرانی بدون صدور ویزا (ویزا) امکان سفر به عمان را داشته و ویزا برای آنها در فرودگاه های عمان صادر می گردد.

اما در پی سودجویی بعضی از واسطه ها و دریافت هزینه هنگفت بابت صدور ویزا، قبل از سفر به عمان و بعلاوه با توجه به این موضوع که بعضی از مسافران به بهانه عدم رزرو بلیط برگشت به ایران، قصد اقامت در این کشور را داشتند، قوانین تازهی برای صدور ویزا در فرودگاه عمان صادر شد.

این گزارش می افزاید که مطابق بخشنامه تازه ایرلاین ها، حالا برای مسافران ایرانی که قصد سفر به کشور عمان دارند و از ویزا فرودگاهی کشور عمان استفاده خواهند کرد، داشتن بلیط برگشت معتبر و همراه داشتن مبلغ حداقل 300 دلار برای هر نفر در مسیر مسقط الزامی است.

پس اگر قصد دارید به عمان سفر کنید و یا برای رزرو بلیط تایلند یا هر کشور دیگری اقدام کنید، ابتدا قوانین سفر به آن کشور را مطالعه کنید و سپس برای رزرو اینترنتی بلیط اقدام کنید. شما می توانید به رتبه یک فروش بلیط سفر، علی بابا مراجعه کنید و بلیط سفر به هر نقطه از دنیا را بخرید و در صورتی که با سوالی روبرو شدید با تیم 247 نفره علی بابا که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته جوابگوی شما هستند تماس بگیرید.

بعلاوه می توانید قبل از خرید بلیط، قیمت بلیط مالزی، تایلند، استانبول، تورنتو و... را در وبسایت و اپلیکیشن علی بابا، طی روزهای مختلف مقایسه و سپس مقرون به صرفه و یا برترین بلیط را برای سفر خود بخرید.

نوروز سال جاری را به اعتبار علی بابا سفر کنید و تجربه ای شایسته از سفر برای خود خلق کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2369

به "اگر بلیط تان یک طرفه است به عمان سفر نکنید (تور عمان ارزان قیمت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر بلیط تان یک طرفه است به عمان سفر نکنید (تور عمان ارزان قیمت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید