ایران از بهترین تیم های مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بود

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، مسعود فلاح در مصاحبه با خبرنگاران در حاشیه استقبال ورزش دوستان آملی از مربی وبازیکن تیم ملی بسکتبال باویلچرایران گفت، که تیم ملی متاسفانه آغاز بازی ها عملکرد بدی داشت و پس از آن به مرور توانست خود را در مسابقات پیدا کند و بازی های خوبی را نیز درادامه به نمایش گذاشت.

ایران از بهترین تیم های مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

فلاح اضافه نمود: هرچند تیم های این دوره که از برترین های دنیا نیز دربسکتبال باویلچرمحسوب می شدند، درگروه ایران قرار داشتند و این شرایط سطح رقابتها را نیز کیفی تر و پیروزی را دشوارتر نموده بود.

وی از عملکرد ضعیف و سوگیری داوری با نفوذ استرالیایی ها درمرحله نیمه نهایی را عامل ناکامی ونرسیدن ایران به ملاقات نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا واقیانوسیه دانست وگفت: با نفوذی که رییس کنفدراسیون آسیا واقیانوسیه که استرالیایی بوده وبه نفع کشورخودش داشته، متاسفانه مانع جدی ر رسیدن ایران به ملاقات نهایی این مسابقات داشت.

فلاح ادامه داد، تیم ملی ایران درحالی نتیجه بازی مرحله نیمه نهایی این رقابتها را با امتیاز نزدیک 65 بر 77 به تیم استرالیا واگذار کرد که داوری های هدفدار وسوت هایی که برعلیه تیم ما می زد، کاملا رو اعصاب بازیکنان تیم بوده وجالب تراینکه کارشناسان داوری هم از نحوه قضاوت داورمسابقه تعجب نموده بودند.

مربی تیم ملی بسکتبال باویلچرایران همچنین با بیان اینکه، تیم ملی با ترکیبی که دراین دوره به خصوص درپست های مختلف دراختیار داشت، یکی از بهترین تیم های حاضر دراین مسابقات بوده وتوانایی فنی ایران برای همه تیم ها ثابت شده بود ومتاسفانه ازنظرفنی حریف ایران نشده بودند، با اعمال کارهای خیراخلاقی ازجمله ناداوری وداوری های یک طرفه، حق مسلم ایران در صعود به ملاقاتنهایی وکسب جام قهرمانی را گرفتند.

فلاح ادامه داد، تیم ملی در ملاقات رده بندی مسابقات با پیروزی 66 بر55 برابر تیم ژاپن، علاوه برکسب مقام سومی مسابقات، سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را نیز کسب کرد.

عنوان ارزشمند ترین بازیکن جام به ملی پوش آملی

درهمین حال حکیم منصوری بازیکن آملی وکاپیتان تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران درجمع برترین های جام نهاده شد وعنوان ارزشمند برترین وتاثیرگذار بازیکن بازی های آسیا واقیانوسیه شناخته شد.

حکیم منصوری، کسب این عنوان را نتیجه کوشش گروهی بازیکنان تیم ملی دانست و گفت: خوشحالم که توانستیم در کسب سهمیه تیم ملی تاثیرگذار باشم.

مسعود فلاح مربی وحکیم منصوری به عنوان 2 نماینده از شهرستان آمل درتیم ملی بسکتبال باویلچرایران در مسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه درراستای کسب سهمیه پارالمپیک2020 حضور داشتند.

حکیم منصوری بازیکن ارزشمند آملی که درچند سال گذشته عضو ثابت تیم ملی بسکتبال باویلچرایران بود، در دوره گذشته بازی های پارالمپیک ریونیز حضور داشت.

مردم ورزش دوست شهرستان آمل از مسعود فلاح مربی و حکیم منصوری بازیکن آملی که همراه تیم ملی بسکتبال باویلچرایران درمسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه پیروز به کسب مقاوم سومی و همچنین سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن شدند، عصرچهارشنبه دربازگشت به زادگاهشان به گرمی استقبال کردند.

تیم ملی مردان ایران دراین مسابقات که در کشور تایلند برگزار گردید، در ملاقات رده بندی با نتیجه 66 بر 55 مقابل تیم ملی ژاپن به پیروزی رسید و نشان برنز این رقابت ها را از آن خود کرد.

ملی پوشان ایران پیش از این در دور مقدماتی، مقابل تیم های ملی چین، تایلند و کره جنوبی به پیروزی رسیده و نتیجه را به ژاپن و استرالیا واگذار نموده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 825

به "ایران از بهترین تیم های مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از بهترین تیم های مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید