درخشان مهر، ستاره ای که در چین به روسیه می اندیشد، بازیکن پرسپولیس در بین برگزیده ها

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکن جوان کشورمان به عنوان یکی از ستارگان رقابت های زیر 23 آسیا نام برد.

درخشان مهر، ستاره ای که در چین به روسیه می اندیشد، بازیکن پرسپولیس در بین برگزیده ها

با تورهای چین زمستان 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی 10 پدیده احتمالی رقابت های زیر 23 سال آسیا را معرفی کرد که در میان برگزیده ها نام ستاره جوان ایرانی هم به چشم می خورد.

این سایت پیش بینی نموده در رقابت هایی که از شنبه پیش رو در چین شروع می گردد، مهران درخشان مهر بازیکن 18 ساله تیم زیر 23 سال کشورمان یکی از ستاره ها خواهد بود.

سایت AFC با این جملات به توصیف او پرداخت: درخشان مهر با تنها 18 سال سن تجربیات ارزشمندی در سطح اول آسیا دارد و در هر 6 بازی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت. درخشان مهر علاوه بر حضور ثابت در رده سنی جوانان در 3 سال اخیر، یکی از اعضای تیم زیر 16 سال ایران بود که پیروز به حضور در جمع 8 تیم برتر این رده سنی در آسیا شد. این بازیکن چپ پا در هر 2 پست دفاع و خط میانی توانایی بازی دارد و از وقتی سال 2016 برای اولین بار در ترکیب ذوب آهن به میدان رفت به عضوی از ترکیب ثابت تیم اصفهانی تبدیل شد. پس از راهیابی زودهنگام تیم بزرگسالان ایران به جام جهانی 2018 روسیه حالا درخشان مهر امیدوار است در یک سال باقی مانده تا جام بیست و یکم آنقدر بدرخشد که به ترکیب تیم کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی راه یابد.

سایت کنفدراسیون آسیا در ادامه آماری از این بازیکن مستعد ارائه نموده که نشان می دهد او در 540 دقیقه همراهی ذوب آهن در لیگ قهرمان آسیا، 364 بار توپ را لمس نموده، 128 پاس سالم داده، 12 سانتر مناسب داشته، آمار 80 درصد تکل پیروز را ثبت نموده و در 35 درصد دوئل ها پیروز شده است.

سایت AFC از وی شیائو از چین، بشار رسن از عراق (که به تازگی به پرسپولیس پیوسته است)، اوان دیامنس از اندونزی، زابیوخیلو اورنبوئیف از ازبکستان، ریلی مک گر از استرالیا، لیانزوآلا چانگته از هندوستان، کوجی مویوشی از ژاپن، سامی ال ناجی از عربستان و لی سانگ مین از کره جنوبی به عنوان دیگر ستاره های احتمالی جام نام برد.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 882

به "درخشان مهر، ستاره ای که در چین به روسیه می اندیشد، بازیکن پرسپولیس در بین برگزیده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان مهر، ستاره ای که در چین به روسیه می اندیشد، بازیکن پرسپولیس در بین برگزیده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید