برای حفظ جایگاهمان سخت تلاش می کنیم

به گزارش مجله سفرنامه ترکیه، خبرنگاران/فارس سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: برای حفظ جایگاهی که سخت به دست آمده، تمام تلاشش را خواهد کرد.

برای حفظ جایگاهمان سخت تلاش می کنیم

تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر روز دوشنبه اول آذرماه در سیرجان به مصاف آرمان گهر این شهر خواهد رفت.

مهدی رجب زاده در این ارتباط به خبرنگاران گفت: ما در این هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و از تمام جهات آماده برگزاری یک بازی خوب و جان دار مقابل آرمان گهر هستیم.

او گفت: می دانیم بازی سختی در سیرجان خواهیم داشت و فاصله زیادی هم بین دو تیم در جدول رده بندی وجود ندارد.

وی افزود: نه فقط بازی با آرمان گهر، بلکه تمام بازی های لیگ یک را بسیار سخت می دانم که اگر در هر کدام آنها با انگیزه و هدف مشخص وارد نشویم، با مسائل زیادی روبرو خواهیم شد. برای حفظ انگیزه هم برنامه داریم و بازی به بازی اهداف خود را ترسیم می کنیم.

ستاره سابق فجرسپاسی با اشاره به اینکه تیمش از آمادگی کامل برای رویارویی با تیم دوم شهر سیرجان برخوردار است افزود: امیدوار هستیم که روز دوشنبه یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و با دست پر از سیرجان خارج شویم. هدف اولمان حفظ جایگاه در صدر جدول است.

رجب زاده درباره بازگشایی ورزشگاه ها نیز با امیدواری زیادی صحبت کرد و گفت: ورود تماشاگران در لیگ برتر به مرور آغاز شده و بی صبرانه منتظریم که این اتفاق برای لیگ یک هم رخ دهد. ما هواداران زیادی در سراسر کشور داریم و امیدوارم این سرمایه های بزرگ که قوت قلب ما هستند به زودی پایشان به ورزشگاه باز شود.

کاپیتان پیشین ذوب آهن اصفهان همچنین گفت : این قول را به هواداران قشقایی می دهم که با تمام وجود برای سربلندی این نام و این ایل بزرگ که همیشه به شجاعت و افتخار آفرینی معروف بوده، انجام دهم. من و بچه های تیم همگی با تمام وجود از آبرو و حیثیت این تیم و فوتبال فارس دفاع خواهیم کرد. این رسالت و وظیفه ایست که بر عهده داریم و باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم.

این ملی پوش سابق در خاتمه از اصحاب رسانه هم تشکر کرد و گفت: از ابتدای حضورم در تیم قشقایی شاهد حمایت رسانه ها هستم و امیدوارم این حمایت ها آنچنان ادامه داشته باشد که در خاتمه این راستا سخت، همگی ما مسرور و سربلند باشیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال قشقایی تا خاتمه هفته پنجم با 13 امتیاز در رتبه دوم جدول واقع شده است و آرمان گهر با 10 امتیاز ششم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: turkeyro.ir شناسه مطلب: 2089

به "برای حفظ جایگاهمان سخت تلاش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حفظ جایگاهمان سخت تلاش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید